نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
شبی که نکونام با مشت به سمت نیمکت پرسپولیس رفت/ منجی جواد در دربی برگشت کیست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید حساس‌ترین و مهم‌ترین اتفاق مربوط به دربی رفت برای تیم استقلال لحظه به ثمر رسیدن پنالتی یامگا باشد که حالا دیگر در جمع آبی پوشان نیست تا این کار را تکرار کند.

آرتور کوین یامگا بازیکن فرانسوی تیم استقلال در دیدار رفت مقابل پرسپولیس و در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده پایان بازی با به ثمر رساندن ضربه پنالتی حساسی که به دلیل خطای علی نعمتی برای استقلال به دست آمده بود جواد نکونام را از شکست در اولین دربی به عنوان سرمربی نجات داد.

جواد نکونام به قدری از این گل خوشحال شد که با مشت گره کرده به سمت نیمکت تیم پرسپولیس رفت و شادی‌هایی انجام داد که بعد از دربی به شدت مورد انتقاد طرفداران تیم پرسپولیس قرار گرفت.

حالا و در آستانه برگزاری دیدار دربی برگشت یامگا به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم قادر به همراهی تیمش نیست و استقلالی‌ها در جمع نفراتشان پنالتی زن مشخصی ندارند تا در صورت به دست آوردن فرصت پنالتی در طول ۹۰ دقیقه دیدار مقابل پرسپولیس از آن به نحو احسن استفاده کنند.

صالح حردانی که در دیدار جام حذفی و در شرایطی کاملاً متفاوت با دربی نتوانست پنالتی استقلال را به ثمر برساند این نگرانی را بین طرفداران استقلال و پیشکسوتان این باشگاه به وجود آورد که مبادا با تکرار چنین فرصتی در بازی برگشت بخت گل زنی به پرسپولیس از دست برود.

به یاد داریم که یامگا با یک ضربه پنالتی کاملاً خونسرد آن هم مقابل علیرضا بیرانوند به عنوان گلر اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان یکی از مهمترین گل‌های این سال‌های اخیر خودش در ترکیب استقلال را به ثمر رساند که تا مدتی درباره آن صحبت می‌شد.

باید دید جواد نکونام برای دیدار دربی برگشت و شرایط مشابه با دربی رفت در صورتی که پنالتی نصیب تیمش بشود چه تدبیری خواهد اندیشید تا چنین فرصت مغتنبی از دست خود و تیمش نرود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ع ق QA ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    اون دربی منجیش فشار قوی و استقلالی فر و دو اهل کوفه و وار وارونه بودند که تو این دربی هم تشریف دارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی