ورشکست شدن پدرزن و از دست رفتن سرمایه داماد/ ضرر وحشتناک بازیکن منچستریونایتد
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اسکات مک‌تامینی با سرمایه‌گذاری در شرکت پدر نامزدش با ضرر یک میلیون پوندی مواجه شده است.

اسکات مک‌تامینی، هافبک منچستریونایتد، پس از سرمایه‌گذاری در یک کمپانی شکست خورده که توسط پدر نامزدش اداره می‌شود، نزدیک به یک میلیون پوند ضرر کرد. کمپانی Fortress Capital Partners که توسط کامرون ریدینگ، نامزد مک‌تامینی و پدرش اشلی اداره می‌شود، ۱۸ میلیون پوند به ۲۳۰ نفر از سرمایه‌گذاران خود بدهکار است.

کمپانی از سرمایه‌گذارانی از جمله شین لینچ، خواننده ایرلندی، وام می‌گرفت سپس آن را با بهره بالاتر به نهادهای شرکتی وام می‌داد. خانواده ریدینگ همچنین میلیون‌ها دلار بر روی املاک لوکس در سراسر دنیا سرمایه‌گذاری کرد. مک‌تامینی ۲۷ ساله نیز برای خرید یکی از خانه‌ها در پرتغال ۱ میلیون پوند در این شرکت سرمایه‌گذاری کرده بود. مدیران اعلام کردند که تنها یک پنی از هر یک پوند به سرمایه‌گذاران برگردانده می‌شود و بنابراین این هافبک تنها ۱۰۰۰۰۰ پوند از پول خود را می‌تواند به دست بیاورد.

کامرون ۲۳ ساله ۱,۲ میلیون پوند به شرکت بدهکار است، اما همچنان سبک زندگی لوکس خود را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد، که این موضوع خشم برخی از سرمایه‌گذاران را برانگیخته است. یکی از کسانی که هزاران پوند از دست داده به نشریه سان گفت: «عکس‌های کامرون واقعاً روی زخم برخی از ما که کل پس‌انداز زندگی خود را از دست داده‌ایم یا با از دست دادن خانه روبرو هستیم، نمک می‌پاشد. اشلی هم دائما از سفرهایش عکس می‌گذارد و آنها چندین ماه در دبی خوشگذرانی می‌کردند.» کامرون که بین آوریل تا ژوئن ۲۰۲۱ مدیر این کمپانی بود برای تسویه بدهی‌های خود مجبور به فروش املاک در دبی و اسپانیا شده است.

با ایجنت مک‌تامینی برای اظهار نظر در این مورد تماس گرفته شد.

بیشتر بخوانید: از فوتبال تا کارآفرینی؛ ستاره‌ای که با کبابی‌های زنجیره‌ای و بستنی‌فروشی ثروتی ۱۸۰ میلیون پوندی به هم زده است! +تصاویر

ورشکست شدن پدرزن و از دست رفتن سرمایه داماد/ ضرر وحشتناک بازیکن منچستریونایتد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی