نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
۰ |
۰
چرا کریستیانو رونالدو در مبارزه بزرگ شرکت نکرد؟
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صندلی کریستیانو رونالدو در مسابقه بوکس آنتونی جاشوا و فرانسیس انگانو در کینگدام آرنا خالی بود، در حالی که افراد مشهور زیادی در این رویداد حضور داشتند.

افرادی مانند ژوزه مورینیو، رونالدوی برزیلی و فرانچسکو توتی از جمله ستارگانی بودند که جمعه شب شاهد شکست فرانسیس انگانو به دست آنتونی جاشوا در ریاض عربستان سعودی بودند، اما صندلی مخصوص کریستیانو رونالدو در کینگدام آرنا تا انتهای رویداد خالی ماند.

این بازیکن ۳۹ ساله صبح شنبه با تیم النصر تمرین داشت تا برای دیدار حساس دوشنبه لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین آماده شود. از آنجایی که این مبارزه بزرگ ساعت ۳:۳۰ صبح شنبه به وقت محلی برگزار شد، به نظر می‌رسد CR7 استراحت و آمادگی برای تمرین را به تماشای مسابقه ترجیح داد. تیم لیگ حرفه‌ای عربستان نیز با انتشار تصاویر جلسه تمرینی در رسانه‌های اجتماعی نوشت: «تعطیلی نداریم».

رونالدو که یکی از طرفداران بزرگ بوکس است، اوایل این هفته به خانه ترکی آلالشیخ مشاور و رئیس اداره ورزش و سرگرمی عربستان سعودی رفت تا با جاشوا، انگانو و تایسون فیوری عکس بگیرد. او همچنین دسامبر گذشته به تماشای نبرد جاشوا با اتو والین در عربستان سعودی نشست.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی