نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بند فسخ یک میلیارد یورویی برای یک بازیکن مهم/ بارسلونا او را از دست نمی‌دهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا قرارداد جدیدی با بند فسخ یک میلیارد یورویی به پائو کوبارسی پیشنهاد کرده است تا او را از چنگ رقبایش در لیگ برتر دور کند.

پائو کوبارسی و لامین یامال هردو در اوایل این فصل وارد تیم اصلی بارسلونا شدند. کوبارسی به اندازه یامال مورد توجه نبوده اما او نیز فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد، به خصوص با توجه به اینکه فقط ۱۷ سال دارد. او با وجود سن کمی که دارد بازیکن ثابت غول‌های کاتالونیایی شده و ژاوی هرناندس او را به اینیگو مارتینس باتجربه در مرکز دفاع ترجیح می‌دهد.

بارسلونا به شدت روی کوبارسی حساب می‌کند اما تا حدودی در معرض خطر از دست دادن او با قیمتی ارزان هستند، زیرا قیمت بند آزادسازی در قرارداد فعلی او فقط ۱۰ میلیون یورو است. این موضوع توجه باشگاه‌های لیگ برتر را به خود جلب کرده اما این نوجوان قصد ندارد به این زودی کاتالونیا را ترک کند.

بارسلونا در حال مذاکره با اطرافیان کوبارسی است و موندو دپورتیوو گزارش می‌دهد که پیشنهادی در حال حاضر روی میز قرار دارد که زمانی که او در ژانویه آینده ۱۸ ساله شود، اجرایی خواهد شد. این قرارداد پنج ساله خواهد بود و بند آزادسازی او افزایش چشمگیری خواهد داشت و به ۱ میلیارد یورو می‌رسد؛ رقمی به اندازه بند آزادسازی لامین یامال، که با شرایط مشابه با باشگاه به توافق رسیده است.

هرچه توافق با کوبارسی سریع‌تر انجام شود برای بارسلونا بهتر است. او استعداد شگفت‌انگیزی دارد و شکی نیست که می‌تواند در آینده به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی