یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸
۱۱ |
۷
شرط بازگشت احمد نورالهی به تیم ملی مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ایرانی تیم الوحده این شانس را دارد که دوباره به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شود.

خط خوردن احمد نوراللهی از لیست امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا یکی از جنجالی‌ترین اتفاقات فوتبال ایران در چند وقت اخیر بوده است.

نوراللهی در حالیکه در اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با هنگ کنگ در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ حضور داشت به شکل عجیب و غیرمنتظره‌ای اردوی تیم ملی را ترک کرد تا یکی از بی‌حاشیه‌ترین فوتبالیست‌های کشورمان حاشیه‌ساز شود.

بعد از این اتفاق نوراللهی در فهرست نهایی قلعه‌نویی برای جام ملت‌های آسیا قرار نگرفت تا مشخص شود مشکل کادر فنی و این بازیکن بزرگ‌تر از یک قهر معمولی است.

درخشش نوراللهی بویژه بعد از حذف تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نگاه‌ هواداران را به سمت هافبک ایرانی جلب کرده تا شاید این ستاره دوباره بتواند به تیم ملی کمک کند و در این بین واکنش قلعه‌نویی نیز در خصوص بازگشت نورالهی به تیم ملی قابل تامل بوده است.

به نقل از مهر قلعه‌نویی با وجود تاکید روی توانایی‌های فنی نورالهی در خصوص زمان بازگشت او و احتمال دعوت مجدد به اردوی تیم ملی ایران لبخند زد تا نشان دهد بازگشت این بازیکن همچنان با پیچیدگی‌هایی همراه است.از قرار معلوم سرمربی تیم ملی ایران در راستای حفظ انضباط در تیم ملی ایران تنها در صورتی حاضر به بازگشت نورالهی خواهد شد که هافبک الوحده امارات عذرخواهی رسمی در این باره از کادر فنی داشته باشد تا بتواند بار دیگر پیراهن تیم ملی ایران را تا زمان حضور قلعه نویی در رأس کادر فنی بر تن کند. حالا باید منتظر بود نورالهی که تا حالا هیچ صحبتی درباره اتفاقات حاشیه‌ای رخ داده نکرده است چه واکنشی در خصوص این موضوع خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: عکس| احمد نوراللهی بهترین بازیکن زمین شد/ هافبک مغضوب قلعه‌نویی یک‌تنه تیمش را فینالیست کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • صادق US ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    مگر نور الهی مقصر بوده این جناب گروهبان قلعه نویی که تیم ملی را به صورت محلی می خواهد اداره کند باید جواب گوی شکست های تیم ملی باشد و از مردم عذر خواهی کند نه این بنده خدا
  • مهدی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    علی کریمی هم باید به تیم ملی دعوت بشه چون آمادگی دارد
  • شمسعلی US ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    نورالهی عذرخواهی می‌کنه از این بابت که قلعه نوعی بازیکن چهل ساله برد جام ملتها تا تیم ملی حذف بشه!
  • حسن IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    نوراللهی،الگوی ورزشی خدابیامرز مارادونا بود.میگی نه از خودش،بپرس.
  • ع ق QA ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    قلعه نوعی را از زمان بازی کردن در قطر می شناسیم او کینه ای و بشدت رنگی و باند باز است
  • سیدمحمد IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    این قندیل است که از مردم بابت لجبازی خود عذرخواهی کند ضمناً اون چیزی که فکر میکند خودش است، اگر نورالهی نمیکرد هم او نورالهی را به بازی نمیگرفت پس کار درست را نورالهی کرد. وقتی سرمربی به جای داشتن دانش ، لجبازی را بلد است غیرازاین هم نخواهد شد.
  • محسن US ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    خوده قلعه نوعی معذرت خواهی کرد بابت شکست تیم ملی بابا خجالتم خوب چیزیه قلعه نوعی
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    نورالهی باید باشط وشروط برگرده به تیم ملی نه اینکه تیم ملی براش شرط وشروط بگذاره آقای قلعه نویی فکر میکنه تیم مای قلعه نوییست که صاحب اون قلعست نه عزیزم خودتم اشتباهی وارد قلعه شدی اون قلعه باید به اهلش داده بشه چون اقتدار ایرانی وروحیه ایرانی باید به حد اعلا برسونه که متاسفانه شما اونرو تخریب کردی .زنده باد ایران و ایرانی.
  • هرمزان IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    وای به حال این فوتبال با این نظرات ، تیم ملی نه باشگاه دسته چهار ، بازیکن تو تیم باشگاهیش هم اینکار بکنه باید کنار گذاشته بشه چه برسه تو تیم ملی که بازیکن باید افتخار بکنه که اسمش فقط باشه بزرگتر از علی‌دایی کریم‌باقری و ... نبوده که بعدم حمید مطهری به ایشون اعلام کرده این بازی با هنگ‌کنگ نیستی ولی بازی با ازبک جزو نفراتی ،‌بعدم بازی ایشون جلو اردن دیدیم اتفاقا از اون بازی به بعد بود که سامان ی خط اومد عقب‌تر و جای احمد بازی کرد و عالی هم بازی کرد . حالا اگه احمد هم برگرده باید با سامان قدوسی رقابت کنه که تو اون پست عالیه ، هم پست سعید‌عزت هم نیست پس سعید بازی میکنه با قدوس تو بهترین حالت احمد بازم نیمکت نشینه سامان قدوس میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی