نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۱۸
پسر فردین با شکست عنوان‌دار جهان طلایی شد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیررضا معصومی به مدال طلای رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه دست یافت.

رقابت‌های رده بندی و فینال پنج وزن دوم کشتی  آزاد جام یاشاردوغو ترکیه از عصر امروز در شهر آنتالیا در حال برگزاری است.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم محمدرضا لطفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل لخاگواگرل مونختور دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان از مغولستان مغلوب و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت.

لطفی در این گروه مقابل نیکا برولاوا از گرجستان با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با ضربه فنی مقابل شامیل شریپوف از بحرین مغلوب و پنجم شد.  

امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر اوکتای جیفتجی از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل سولومون ماناشویلی از گرجستان پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر هاکان بویوکجینگیل از ترکیه را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. معصومی در دیدار پایانی با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل لخاگواگرل مونختور به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت.

در پایان تیم ایران توسط هادی وفایی‌پور در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا، محمدمهدی پلنگ وار و امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده بندی تیمی ایران با ۱۱۵ امتیاز قهرمان شد و تیم های قرقیزستان و مغولستان به ترتیب با ۱۱۱ و ۱۰۸ امتیاز دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اولین واکنش مختاری به دیگری فیزیکی شدید با کشتی‌گیر ترکیه‌ای

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • خرم آباد IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    خیلی ضعیف هستن قبلن ها در چنین تورنمنت های یک یا دو باخت داشتن
  • تاج کبیر IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    فاقد اهمیت.خبرهای این آدم بی اخلاق هیچ اهمیتی ندارد.
  • Ali IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    هر سال از سال قبل ضعیفتر میشن.
  • میردار چالوس مازندران IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    حریفانشون ضعیف هستند اصل کار کشتی گیران روسی و آمریکایی هستند ترکیه و گرجستان و ژاپن و کوبا و بحرین هم فقط در یک وزن کشتی گیر خوب دارند رقیب اصلی ایران کشتی گیران روسی و آمریکایی هستند.
  • احمد IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    از زارع قوی تر هستند ، افتخار ایران می باشند اگر بی مهری شود ایران و ترک می کنند.
  • یاس IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    دمت گرم پهلوون همیشه با وجود تو پرچم بالاست
  • تاج کبیر IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    فاقد اهمیت.خبرهای این آدم بی اخلاق هیچ اهمیتی ندارد.
  • عدنان IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    جانم فدای ایران
  • کیان IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    طوری تیتر زدن که خیال کردیم آکگول یا پتریاشویلی رو شکست داده اکثر سایت ها واسه جذب مخاطب و دیده شدن دست به چه کارهایی می‌زنند
  • محمد NL ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    فردین مگر قهرمان بوده قهرمان فیلم بوده ویه اخ برای ملتش نگفته قهرمان ملی کسی هست که برای مردمش از جان ومال وعمر هزینه کنه فردین کدامش را انجام داده که اونا قهرمان جلوه میدهی وهی مطرحش میکنید ؟؟؟؟.....
    • سامان IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      منظورش فردین معصومی هست نه اون فردین بازیگر
  • ناشناس IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    همون فردین بازیگر هم کشتی پهلوانی مدال دار بود
  • پیمان پورخوش DE ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    یه عده عادت به منفی بافی دارن حالا فرق ندارد کجا و چرا حرف مفت وبی ربط رو باید بزنه تو که ادعا میکنی مگر فردین چه کار کرده یه نگاه به خودت و‌هفت جد و آبادت بنداز چه خیری به کشور پیش کش به بچه محلات رسوندی که حرف میزنی و اصلا هم تو باغ نیست و فکر می‌کنه جناب محمد علی فردین منظوره که فرقی ندارن چه ایشون چه پهلوان فردین معصومی هردو نایب قهرمان جهان با کلی افتخار ریز و‌درشت ملی که همه به اونا افتخار میکنیم مگر اینکه وطن فروش و جیزه خور باشیم .ضمنا این قهرمانی برای امیر معصومی این جوان مستعد که تازه نوزده ساله شده وامسال هم یه بار دیگه قهرمان جوانان جهان میشه افتخار بزرگیه که افق روشن و آینده درخشانی در انتظارشه ودر کنارابر پهلوان وطن زارع بزرگ نه تنها سد راه هم نیستند که در کنار هم دلیل پیشرفت هم خواهند شد و سالها پارچه ایران رو افراشته خواهند داشت و این اتفاق زیبا در کشتی فرنگی با سه قهرمان در سطح اول دنیا هم باعث سر افرازی ایران و ایرانیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی