تساوی در آخرین هنرنمایی کلوپ و پپ/ تعقیب و گریز لیورپول، سیتی و آرسنال ادامه دارد...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نبرد حساس تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس با تساوی خاتمه یافت تا کورس قهرمانی همچنان داغ ادامه پیدا کند.

ورزشگاه آنفیلد از ساعت ۱۹:۱۵ به وقت ایران میزبان حساس‌ترین بازی دور برگشت لیگ برتر انگلیس بود، دیداری از هفته بیست‌وهشتم بین لیورپول و منچسترسیتی رده اولی و دومی که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

شروع این نبرد جذاب و هیجان‌انگیز بود و هردو تیم فرصت‌های خوبی برای گلزنی خلق کردند. لیورپول حتی در دقیقه ۱۹ به گل هم رسید که داروین نونیس پیش از ارسال پاس برای لوئیس دیاس در آفساید قرار داشت. سرانجام سیتی در دقیقه ۲۴ با ارسال کرنر کوین دی‌بروینه و ضربه نهایی جان استونز به گل رسید. حملات همه‌جانبه لیورپولی‌ها پس از دریافت گل نخست نتیجه نداد تا در پایان این نیمه شاگردان پپ گواردیولا برنده باشند.

لیورپول - منچسترسیتی

لیورپول نیمه دوم را متفاوت شروع کرد. خطای ادرسون روی داروین نونیس برای میزبان پنالتی به ارمغان آورد و الکسیس مک‌آلیستر در دقیقه ۵۰ آن را تبدیل به گل کرد. در دقیقه ۵۶ ادرسون به دلیل مصدومیت جای خودش را به استفان اورتگا داد. قرمزها که موتورشان تازه روشن شده بود، فرصت‌های خوب بعدی را هدر دادند. بهترین موقعیت هم نصیب لوئیس دیاس شد که با استفان اورتگا تک‌به‌تک شده بود و در دقیقه ۶۲ توپ را بیرون زد. لیورپول که نمی‌خواست فرصت پیروزی در آنفیلد را از دست بدهد، فشار را بیشتر هم کرد. دقایق پایانی هم پرحادثه بود، اما گلی نداشت و نتیجه پایانی مساوی شد.

این تساوی باعث شد آرسنال ۶۴ امتیازی با تفاضل گل بهتر نسبت به لیورپول صدرنشین باقی بماند و قرمزهای مرسی‌ساید با همین میزان امتیاز به رده دوم سقوط کنند. منچسترسیتی هم با ۶۳ امتیاز تیم سوم جدول است.

لیورپول - منچسترسیتی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • جهان US ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    مثل اینکه کانال تلگرامی خبرورزشی نه کسی دقت میکند و خبری که پست می شود قبل از ارسال بررسی ،گل مساوی لیورپول با عنوان گل دوم پست شده اگر کسی از کانال خبرورزشی در تلگرام نتایج را پیگیری کند گمان می برد لیورپول دو بر یک پیش است و بازی را برده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی