از ۴۲ امتیاز استقلال، نیم امتیاز هم سهم خطیر نبوده!/ صدرنشینی فقط هنر نکونام و بازیکنانش است/ یک پیشکسوت هم در باشگاه استقلال حضور ندارد، چرا؟!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: خدا می‌داند چه علتی داشت که چند روز قبل از دربی این وضعیت را برای ماشالیپوف ایجاد کنند تا این بازیکن تمرکزش برای بازی حساس مقابل پرسپولیس به هم بریزد و از هتل برود.

افشین حاجی پور بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره ناراحتی اخیر جواد نکونام نسبت به برخی اتفاقات رخ داده پیرامون تیم و باشگاه اظهار داشت: کاملا حق با جواد نکونام است. سرمربی استقلال در این باشگاه تنهاست و به نظر من ۴۲ امتیاز کسب شده و صدرنشینی این تیم فقط و فقط هُنر جواد نکونام و بازیکنانش بوده است. علی خطیر نمی‌تواند حتی نیم امتیاز از این ۴۲ امتیاز را سهم خود بداند چراکه از روزی که به باشگاه استقلال آمد هیچ تعاملی با سرمربی و بازیکنان نداشت و کمک خاصی نکرد.

وی ادامه داد: من بی دلیل حرف نمی‌زنم چرا که برخلاف آقایان سال‌ها در این فوتبال بوده ام. من در باشگاه‌های بزرگ استقلال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان بازی کردم و مدیران زیادی هم دیده‌ام و می‌دانم مدیریت، کادرفنی و بازیکنان سه ضلع اصلی و مهم برای موفقیت هر تیمی به شمار می‌رود که اگر یک ضلع آن لَنگ بزند کار سخت و قهرمانی غیرممکن خواهد شد. 

بازیکن قدیمی‌استقلال خاطرنشان کرد: در فصل جاری به نظر می‌رسد مدیریت استقلال نتوانسته است ضلع یا بازوی کمکی برای تیم باشد. هر چند به لطف زحمات کادرفنی و بازیکنان تیم استقلال صدرنشین شده است اما این صدرنشینی نمی‌تواند برخی کاستی‌ها و کم کاری‌ها را پوشش دهد.

ستاره پیشین استقلال ضمن انتقاد از دور شدن پیشکسوتان این تیم از باشگاه، خاطرنشان کرد: متأسفانه آقایان فقط نزد پیشکسوتان شعار دادند اما در عمل همه را از باشگاه دور کردند. منظور من اصلا خودم نیست و علاقه ای هم به همکاری با آقایان ندارم اما پرسش اصلی این است که چرا حتی یک پیشکسوت در باشگاه استقلال حضور ندارد؟ دلیل فراری دادن استقلالی‌ها از باشگاه چیست؟ در باشگاه استقلال چه خبر است که پیشکسوتان نباید در جریان باشند و پُست‌های مختلف بین غریبه‌های استقلال و خودی‌های آقایان تقسیم می‌شود؟

از ۴۲ امتیاز استقلال، نیم امتیاز هم سهم خطیر نبوده است!/ صدرنشینی، فقط هُنر نکونام و بازیکنانش است / یک پیشکسوت هم در باشگاه استقلال حضور ندارد، چرا؟!

حاجی پور درباره مشکل به وجود آمده برای ماشاریپوف و خروجش از هتل محل اقامتش ابراز تعجب کرده و گفت: واقعا آدم به این چیزها شک می‌کند چرا باید چند روز قبل از دربی مهاجم تازه وارد خارجی استقلال که می‌تواند در دربی یک مهره موثر برای جواد نکونام و تیمش باشد با چنین تلاطم روحی مواجه شود. امیدوارم قصد و نیتی پشت این مسائل نباشد. اما آیا باشگاه نمی‌داند که در چنین شرایطی باید بیش از هر چیز آرامش را به تیم تزریق کند.

وی در پایان در مورد دربی روز چهارشنبه نیز گفت: خیلی خوب شد که دربی سر موعد مقرر برگزار می‌شود. به نظر من با توجه به صدرنشینی استقلال، فشار بیشتری روی تیم پرسپولیس در دربی است و استقلالی‌ها می‌توانند با خیالی آسوده و راحت تر مقابل حریف بازی کنند. البته در ترکیب کادرفنی استقلال هم جواد نکونام یک مرد باتجربه و سردو گرم چشیده است ضمن آن که مهدی‌هاشمی‌نسب و محمد نوازی حضور دارند که دربی باز هستند. این دو سابقه گلزنی در دربی را دارند و می‌توانند از لحاظ روحی و روانی با بازیکنان صحبت و کار کنند. با وجود تمام کم کاری‌ها من خیلی امیدوارم طلسم ۶ ساله نبردن استقلال در دربی، روز چهارشنبه شکسته شده و نکونام و شاگردانش یک پیروزی شیرین و روحیه بخش کسب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۱
  • ع ق QA ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    آخه پیش کسوت های در صحنه مثل نوری و مومنی حرفهاشون حکایت از پریشان روحی و نامتعادل بودن داره و فقط در حرف زدن نامعقول هستند و عملا جعل و فتوشاپ مثل دو بزرگوار بلد نیستند در باند شلوغکار و در فضای مجازی همکار اتباع مدیر عامل فتوشاپی هستند
    • ساوالان IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      عبدالمجید قطری اول مروری بر انچه نوشته ای داشته باش احتمالا دچار دیس گرافیا هستی
  • ن IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    با یاری خدا استقلال پیروز می شه.
  • کیسه+داور IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    کیسه کشا از الان دارن دلایل شکستشونو جور میکنن.فرار رو به جلو میکنن...............
    • کیسه هوچی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      تیم پرسپولیس بزرگتر از آن هست که گول این سیاه بازی خطیر جعال ونکو چکش رو بخوره اینا تو اتاق فکرشون میخوان کار بیرانوند که اول فصل سرشون آورد رو جبران کنن
  • ایمون زاید IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    جنگ زرگری برای به حاشیه بردن پرسپولیس ، جواتی استاد خوبی داشته و حسابی تو هوچیگری کارکشته شده
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    کیسه لانه ی فساد
  • پرسپولیسی IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    چهار امتیاز ناقابل فقط از رفت وبرگت استقلال اهواز نصیبتون شده بررسی بکنید حتی ۲ امتیاز هم از دربی رفت داوران تقدیمتون کرن شما باید تو ره پنجم ششم دست وپا میزدین نه صدر جدول
  • لنگ پاره پوره🍅 IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    کاملا مشخصه ردپای مافیای سرخ ......🍅
  • ل IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    ان پنالتیها که به ضرر استقلال بوده وداوران نگرفته اند واز داوری طبق گفته کارشناسان استقلال بیشتراز پرسپولیس وسایر تیمها نفع برده اینها برمیگردد به خطیر
  • ایمان IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    از کی تا حالا بکش زیرش و ضد فوتبال . وقت کشی هنر شده؟ شاید سهم خطیر نباشه ولی داور و کمیته داوران سهم بسزایی تو این امتیازات دارن.
  • حق گو IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    پس این بازکن ها را کی اورده !؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی