نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷
۲ |
۰
داور دربی ۱۰۳ مشخص شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از آنجایی که دربی با حضور کمک داور ویدئویی برگزار می‌شود، فدراسیون فوتبال باید داوری را به عنوان قاضی دربی برگزیند که مجوز قضاوت با حضور کمک داور ویدئویی را داشته باشد.

در حال حاضر چهار داور ایرانی حق قضاوت در مسابقات با حضور کمک داور ویدئویی را دارند که این ۴ داور عبارتند از موعود بنیادی‌فر، حسن اکرمی، مرتضی منصوریان و امیر عرب‌براقی. به تازگی چند داور ایرانی دیگر هم این دوره را در تاجیکستان سپری کرده‌اند اما هنوز لایسنس آنها از سوی فیفا صادر نشده است. یکی از این داوران سیدوحید کاظمی است که فدراسیون فوتبال دوست دارد قضاوت دربی را به او محول کند.

فدراسیون فوتبال در این خصوص با فیفا نامه‌نگاری کرده است و آنطور که خبر رسیده فیفا حضور این داور در دربی را بلامانع دانسته است. به این خاطر که این داور دوره VAR در شهر دوشنبه را با موفقیت پشت سر گذاشته است و به زودی لایسنس او از سوی فدراسیون فوتبال جهان صادر خواهد شد.

پیش‌تر اینطور گفته شد در صورتی که مجوز حضور سیدوحید کاظمی در دربی از سوی فیفا صادر نشود، امیر عرب‌براقی این بازی را سوت خواهد زد. بازی رفت را موعود بنیادی‌فر سوت زده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فوتبال پاک با var IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    عرب براقی که خطای پشت هجده قدم رو برای پرسپولیس مقابل مس کرمان به داخل محوطه آورد و برای این تیم پنالتی گرفت چگونه برای این بازی حساس انتخاب میشود ؟ آن بانوی محترم هوادار پرسپولیس چه شد که انتخاب شد ؟ سالهاست که با تقلب و فریب و عوامفریب و مهندسی بازیها و نتایج برای پرسپولیس جام و قهرمانی و برد میاورید آخرش چه شدند ؟ جز آبرو ریزی و بدنامی چیز دیگری مانده ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی