دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
۰ |
۰
مقایسه برندهای تردمیل و خرید بهترین تردمیل ۲۰۲۴
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

تردمیل، یک دستگاه ورزشی پرطرفدار است که از آن، برای انجام ورزش‌های هوازی، استفاده می‌شود. استفاده از تردمیل، باعث کاهش وزن، تناسب اندام، بهبود سیستم ایمنی بدن، بهبود جریان خون، تقویت عضلات و... می‌شود.

مقایسه برندهای تردمیل

تردمیل در برندهای مختلفی ساخته و به بازار عرضه می‌گردد که ویژگی‌های متفاوتی با یکدیگر دارند. برخی از بهترین  برندهای تردمیل به صورت زیر هستند.

  • برند اسپرتک

یکی از بهترین برندهای تردمیل، برند اسپرتک است که موتور آن، تایوانی بوده و در کشور چین مونتاژ می‌شود. همچنین این نوع تردمیل، از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و موتور بسیار قوی دارد. کار کردن با تردمیل اسپرتک بسیار آسان است، بنابراین افراد می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. تردمیل اسپرتک از لحاظ قیمت نیز مناسب می‌باشد.

  • برند پروفرم

پروفرم، یکی دیگر از بهترین برندهای تردمیل است که ویژگی‌های بی‌نظیری دارد. تردمیل پروفرم، ساخت کشور آمریکا بوده و قابلیت تاشو دارد. بدنه این نوع تردمیل، بسیار مقاوم است. این نوع تردمیل، تا صدوپنجاه کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند. یکی از مدل‌های تردمیل پروفرم، ENDURANCE M۸I است که دارای گیره ایمنی و سیستم ضربه‌گیر SDS است. همچنین با استفاده از این دستگاه می‌توان شانزده برنامه تمرینی را انجام داد. تردمیل برند پروفرم معمولا نسبت به سایر برندها، از قیمت پایین‌تری برخوردار است.

  • برند توربوفیتنس

یکی دیگر از بهترین برندهای تردمیل، برند توربوفیتنس بوده که ساخت کشور تایوان است. موتور این نوع تردمیل از قدرت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین شیب این دستگاه به صورت دستی و برقی، قابل تنظیم است. یکی از مدل‌های توربوفیتنس، Tf۱۰۰ است  که ویژگی‌هایی مانند تحمل وزن تا صدوبیست کیلوگرم، دارای چرخ برای حمل و نقل راحت‌تر، دارای سیستم ضربه‌گیر قدرتمند و... دارد. تردمیل توربوفیتنس دارای گارانتی بدنه به مدت دو سال و تامین قطعات به مدت ده سال است.

  • برند نوردیک ترک

نوردیک ترک، یکی دیگر از برندهای تردمیل است که معمولا، طرفداران این نوع تردمیل، افرادی هستند که قد بلندی داشته و به تاچ اسکرین نیز علاقه زیادی دارند. تردمیل نوردیک ترک، ساخت کشور چین بوده و دارای صفحه نمایشگر هفت اینچ است که افراد با استفاده از این صفحه نمایش، می‌توانند اطلاعات را به خوبی و با وضوح بالا، مشاهده کنند.این نوع تردمیل دارای سی‌ودو برنامه ورزشی است و موتور و بدنه آن نیز دارای گارانتی مادام العمر است. همچنین دارای یک سال گارانتی نصب و سه سال گارانتی قطعات است.

  • برند شوا

شوا، یکی دیگر از برندهای تردمیل است که ساخت کشور چین و تحت لیسانس آمریکا است. تردمیل شوا، قابلیت تحمل تا وزن صدوبیست کیلوگرم را داشته و دارای نمایشگر ال‌ای‌دی لمسی است. این نوع تردمیل، دارای موتوری قوی بوده و دارای گارانتی یک ساله است.

تردمیل

  • برند آذیموس

یکی دیگر از برندهای تردمیل، آذیموس است که قدرت موتور آن بالا بوده و تا صدوشصت کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند. تردمیل آذیموس ساخت کشور چین است و دارای گیره ایمنی و سیستم ضربه‌گیر حرفه‌ای SDS است. همچنین این نوع تردمیل دارای سی‌وشش برنامه ورزشی است و شیب آن به صورت برقی و اتوماتیک، تنظیم می‌شود.

  • برند ماسل اسپریت

یکی دیگر از برندهای تردمیل، ماسل اسپریت است که در طراحی و ساخت آن، دسته‌ها به شکل منحنی روی تردمیل نصب شده‌اند. این نوع تردمیل، ساخت کشور چین بوده و یکی از ویژگی‌های بی‌نظیر آن، تحمل وزن نامحدود است. بنابراین تمام افراد با هر وزنی، می‌توانند از تردمیل ماسل اسپریت، استفاده کنند. قدرت موتور این نوع تردمیل، بالا بوده و دارای مانیتور ال‌سی‌دی و هشت برنامه پیش فرض است. همچنین تردمیل ماسل اسپریت به مدت یک سال گارانتی شرکتی دارد.

  • برند جی کی اکسر

جی کی اکسر یکی دیگر از برندهای تردمیل است که ساخت کشور تایوان بوده و تا صدوبیست کیلوگرم وزن را تحمل می‌کند.   این نوع تردمیل دارای دو سیستم ضربه‌گیر حرفه‌ای و هوشمند (SDS و ADA) است و از لحاظ قیمت هم، نسبت به سایر برندها نسبتا مناسب است. جنس بدنه تردمیل جی کی اکسر، با کیفیت بوده و دستگاه قابلیت تا شدن نیز دارد. همچنین این نوع تردمیل، دوازده برنامه پیش فرض دارد.

خرید بهترین تردمیل ۲۰۲۴

هنگام خرید تردمیل ۲۰۲۴ لازم است که به یک سری ویژگی‌های تردمیل مورد نظر، توجه کنید تا بهترین خرید تردمیل را داشته باشید. در واقع، برای اینکه افراد بتوانند، بهترین تردمیل ۲۰۲۴ را خرید کنند، باید هنگام خرید به مشخصات دستگاه مانند جنس بدنه، قدرت موتور، تحمل وزن دستگاه، امکانات جانبی و... توجه کرده و متناسب با هدف خود، بهترین تردمیل را خریداری کنند. یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید تردمیل، افراد باید به آن توجه کنند، نوع یا برند دستگاه است. همچنین هنگام خرید باید به خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه نیز توجه شود.

خرید بهترین تردمیل 2024

پیلتن شاپ ، یکی از فروشگاه‌های معتبری است که در آن، بهترین تردمیل‌های ۲۰۲۴ با مدل‌های مختلف در کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می‌رسند. بنابراین افراد برای خرید بهترین تردمیل ۲۰۲۴ می‌توانند به فروشگاه بزرگ پیلتن‌شاپ مراجعه کرده و تردمیل مورد نظر خود را خریداری کنند. همچنین می‌توانند به صورت غیر حضوری و آنلاین، بهترین تردمیل ۲۰۲۴ را خریداری کنند. 

جمع‌بندی

به طور کلی نمی‌توان با قاطعیت گفت که کدام برند تردمیل، بهترین برند می‌باشد. در واقع افراد باید با توجه به میزان بودجه و هدف خود، برند مورد نظر را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند. البته توجه داشته باشید که در ساخت بهترین برندهای تردمیل، قطعات باکیفیتی استفاده شده که باعث افزایش عمر مفید دستگاه می‌شود، بنابراین بهترین برند تردمیل، ممکن است از قیمت بالایی برخوردار باشد ولی چون نسبت به سایر برندها، دیرتر دچار خرابی شده و گارانتی طولانی مدتی دارند، لذا ارزش خریدن را نیز خواهند داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی