نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
۰ |
۰
با ۷ مدل از بهترین مارک پروتئین وی ۲۰۲۴ آشنا شوید
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

اگر در مورد ساخت ماهیچه طبیعی جدی هستید، باید بدانید که استفاده از پروتئین آب پنیر یک مکمل عالی برای اضافه کردن به برنامه تمرینی شما است.

پروتئین وی یوروویتال، پروتئین بی‌اس‌ان سینتا و پروتئین وی ایزوله ایزوپیور از بهترین پودر پروتئین وی موجود در بازار هستند. این مقاله بهترین مارک پروتئین وی خارجی و بهترین مارک پروتئین وی ایرانی را بررسی کرده و اطلاعات جامعی در مورد مزایای استفاده از انواع پودر پروتئین وی در اختیار شما قرار می‌دهد.

۱. پودر پروتئین وی گلد استاندارد اپتیموم نوتریشن؛ یکی از بهترین ‌پروتئین‌های وی در بازار

پودر پروتئین وی گلد ۱۰۰٪ استاندارد اپتیموم نوتریشن، ریکاوری و رشد عضلات را تسریع می‌کند. غنی بودن از BCAA، کربوهیدرات کم، کالری کم و استفاده از مواد بدون گلوتن در آن، پودر اپتیموم نوتریشن را برای رژیم‌های غذایی مختلف مناسب کرده است. مصرف ۵.۵ گرم BCAA در هر وعده به‌طورقابل‌توجهی ریکاوری و انعطاف‌پذیری عضلات را افزایش می‌دهد، که برای افزایش شدت و دفعات تمرین بسیار مهم است. 

مهم‌ترین مزایای پودر Optimum Nutrition Gold شامل BCAA کافی، کالری و کلسترول کم، وجود ۲۴ گرم پروتئین آب پنیر در هر وعده استفاده و ریکاوری توده عضلانی بدون چربی قبل و بعد از تمرین می‌شود. مهم‌ترین عیب این پودر نیز استفاده از طعم دهنده‌های مصنوعی در ترکیبات آن است. شما می‌توانید برای خرید پروتئین وی به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

۲. پروتئین وی یوروویتال؛پروتئینی با امکان جذب سریع و هضم آسان

مزیت پروتئین آب پنیر، زمان هضم کم و جذب سریع آن در خون است. به دلیل ساختار پروتئین‌های موجود در آب پنیر، آن‌ها به سرعت هضم و جذب جریان خون می‌شوند. پروتئین وی یوروویتال حاوی مخلوطی از ایزوله پروتئین آب پنیر با کیفیت بالا و کنسانتره پروتئین آب پنیر است. استفاده از آن در هنگام صبح و بعد از انجام تمرین، باعث افزایش پروتئین دریافتی بدن می‌شود. این پروتئین به‌طورطبیعی سرشار از اسیدهای آمینه ضروری و BCAA است. 

مصرف پروتئین به‌عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل و سالم، قبل و بعد از فعالیت‌های ورزشی، به رشد و حفظ توده عضلانی کمک می‌کند. ویتامین B۶ موجود در پروتئین وی یوروویتال نیز از متابولیسم طبیعی پروتئین و گلیکوژن پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، ویتامین B۶ در کاهش خستگی و خستگی و عملکرد طبیعی سیستم ایمنی موثر است. مهم‌ترین مزیت‌های Eurovital Whey Protein شامل طعم خوشمزه، استفاده ۱۰۰٪ از آب پنیر، جذب سریع در بدن و داشتن ویتامین B۶ می‌باشد. همچنین، Eurovital Whey Protein بهترین مارک پروتئین وی از نظر داشتن ویتامین‌ها بین پروتئین‌های وی است.

پروتئین وی یوروویتال

۳. پودر پروتئین بی اس ان سینتا؛‌ بهترین طعم بین پروتئین‌های وی

پودر پروتئین بی‌اس ان سینتا در هر وعده مصرفی حاوی ۲۲ گرم پروتئین و ۱۰ گرم اسیدهای آمینه ضروری از جمله BCAA، والین، لوسین و ایزولوسین است. این آمینواسیدها برای ترمیم و ساختن بافت عضلانی قوی‌تر بسیار مهم هستند. نکته‌ای که واقعاً بی‌اس ان سینتا را متمایز می‌کند طعم آن است. 

برخلاف شیک‌های پروتئینی معمولی، Syntha-۶ طعمی واقعا لذت بخش دارد و بهترین مارک پروتئین وی از نظر طعم است. مهم‌ترین خصوصیات غذایی این پودر پروتئین وجود ۱۰ گرم اسید آمینه ضروری در هر وعده مصرفی، چربی ترانس و کالری کم و استفاده نکردن از شیرین‌کننده مصنوعی است. بزرگترین ضررهای آن نیز استفاده از سویا و لبنیات در آن است.

۴. پودر ایزوله دایماتیز ایزو ۱۰۰؛‌ بهترین برای جذب سریع 

پودر ایزوله دایماتیز ایزو ۱۰۰ از ایزوله پروتئین آب پنیر خالص ساخته شده و ۵.۵ گرم BCAA ضروری بدن را در هر وعده برای ورزشکاران تامین می‌کند. همچنین، این پروتئین به‌سرعت در ترمیم عضلات پس از تمرینات شدید موثر است. این ‌BCAAها به ساخت ماهیچه‌های قوی‌تر و بدون چربی‌تر کمک کرده و باعث پیشرفت مداوم عضلات شما می‌شوند. پودر ایزوله دایماتیز ایزو ۱۰۰ به دلیل بدون لاکتوز و گلوتن، حاوی حداقل قند و چربی ممکن است که این پودر را به بهترین مارک پروتئین وی ایزوله تبدیل کرده است. این پودر پروتئین برای استفاده در نوشیدنی‌های تمرینی و ترکیب با میلک شیک‌های وانیلی بسیار عالی است. 

اگرچه برخی آن را بیش‌ازاندازه شیرین می‌دانند، اما برای کسانی که طعم شیرین را ترجیح می‌دهند گزینه‌ای ایده‌آل است. وجود ۵.۵ گرم BCAA در هر وعده مصرفی، استفاده از ایزوله پروتئین آب پنیر ۱۰۰٪ خالص، مناسب بودن برای افراد حساس به لاکتوز و طعم‌های متنوع از مزایای پودر Dymatize ISO‌۱۰۰ Hydrolyzed Whey Protein است. مهم‌ترین عیب‌های استفاده از این پودر نیز استفاده از سوکرالوز در ترکیبات آن است.

پودر ایزوله

۵. پودر پروتئین کازئین ماسل ۸ فاز؛ بهترین پودر وی بدون لاکتوز

آزادسازی تدریجی پروتئین در طی ۸ ساعت، اثرگذاری یکباره با فشار بالا یکی از مهم‌ترین خصوصیات پودر پروتئین کازئین ماسل تک فاز است. این نوع آزادسازی پایدار، استفاده کارآمدتر از BCAAهای ضروری را تضمین می‌کند. این کار برای بازیابی و بازسازی عضلات ضروری است. ۹۷ درصد از مواد تشکیل دهنده MuscleTech Phase۸ را ایزوله پروتئین آب پنیر تشکیل می‌دهد. 

علاوه‌بر این، منابع باارزش دیگری نیز وجود دارد که مقدار پروتئین متعادلی را برای بدن ورزشکاران فراهم کرده و طیف وسیعی از نیازهای فیزیولوژیکی آن‌ها را برطرف می‌کند. مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از پودر پروتئین کازئین ماسل ۸ فاز شامل آزادسازی پروتئین‌های آب پنیر موردنیاز بدن در مدت ۸ ساعت، کمک به استفاده بهینه از BCAA و داشتن ۹۷٪ ایزوله پروتئین آب پنیر است. پودر پروتئین کازئین ماسل ۸ فاز بهترین مارک پروتئین وی بدون لاکتوز به شمار می‌رود.

۶. پروتئین وی ایزوله ایزوپیور؛ بهترین برای رژیم‌های کم‌کربوهیدرات و پرچرب

پروتئین وی ایزوله ایزوپیور عاری از طعم‌دهنده‌ها و شیرین‌کننده‌های مصنوعی است. از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به وجود ۲۵ گرم پروتئین در هر وعده مصرفی و استفاده نشدن از لبنیات و گلوتن در ترکیبات آن اشاره کرد. این پودر پروتئین به‌آرامی با مایعات مختلف ترکیب می‌شود و طعم مطبوعی دارد. کربوهیدرات و چربی صفر، کالری کم، و وجود ویتامین‌های A، C، B۶ و B۱۲ در آن برای ارتقای سلامت کلی بدن مفید است. 

اگر به دنبال پودر پروتئینی هستید که به‌راحتی جذب شود و به شما امکان داشتن عضلات قوی‌تر بدهد، Isopure Whey Protein Isolate بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این پودر همچنین برای افرادی که در رژیم کاهش وزن کتو هستند و به نیاز به پودر پروتئین با کربوهیدرات کم و چربی بالا دارند مناسب است. مهم‌ترین عیب پروتئین وی ایزوله ایزوپیور نیز استفاده از طعم‌دهنده‌های مصنوعی و سوکرالوز در ترکیبات آن است.

۷. پروتئین نوزست کلین لین؛ بهترین انتخاب برای ورزشکاران گیاهخوار

پروتئین نوزست کلین لین حاوی پروتئین نخود ارگانیک است که آن را به یک پودر پروتئین آب پنیر ۱۰۰٪ گیاهی تبدیل می‌کند. این پودر با BCAA غنی شده و به ریکاوری سریعتر و رشد ماهیچه‌های بدون چربی کمک می‌کند. پروتئین نوزست کلین لین بدون مواد آلرژی‌زا و افزودنی‌های مصنوعی است، برای قلب مفید بوده و فاقد کلسترول یا چربی ترانس است که در مجموع آن را به بهترین پروتئین وی برای گیاهخواران تبدیل می‌کند. 

از مهمٰ‌ترین مزیت‌های Nuzest Clean Lean Protein می‌توان به وجود ۱۹ گرم پروتئین در هر وعده مصرفی، استفاده از نخود ارگانیک، سرشار بودن از آمینواسیدهای طبیعی و نبود گلوتن، سویا، لکتین، لبنیات و GMOs در ترکیبات آن است. اصلی‌ترین عیب پروتئین نوزست کلین لین طعم غیردلچسب آن است که برای همه مطبوع نیست.

پیش از انتخاب بهترین برند پروتئین وی به اصالت کالا توجه کنید

این مساله که کارایی و عملکرد پروتین‌های خارجی بسیار بالاست بر کسی پوشیده نیست؛ اما اگر از اورجینال نبودن بهترین مارک پروتئین وی خارجی که خریداری می‌کنید مطمئن نباشید متحمل ضررهای بسیاری خواهید شد. استفاده از پودر پروتئین تقلبی باعث ضررهای جبران ناپذیری به کبدها، صورت، معده و سایر اندام‌های بدن مانند قلب می‌شود. درنتیجه اگر به پودر اورجینال و مطمئن دسترسی ندارید، استفاده از پودر پروتئین داخلی بهترین گزینه برای شماست. بهترین پروتئین وی ایرانی مانند پگاه، از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار بوده و مهم‌ترین مزیتشان نیز اطمینان از اورجینال بودن آن‌هاست. در نتیجه خرید پروتئین وی پگاه بجای خرید پودر پروتئین وی تقلبی باعث حفظ سلامتی و ارتقای سطح پروتئین و آمینواسیدهای بدن شما خواهد شد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی