نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
۵ |
۳
تکلیف قرارداد قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال مشخص شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با وجود حذف تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت‌ها و شکست در برابر قطر فدراسیون فوتبال عقیده دارد عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها خوب بوده است.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال به صراحت گفت: پیروزی تیم ملی در برابر ژاپن خنده را به لبان مردم آورده است و به همین خاطر عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها خوب بوده است. این در حالی است که کارشناسان فنی می‌گویند تیم ملی در جام ملت‌ها عملکرد سینوسی داشت و شکست در برابر قطر قابل درک نیست و تیم ملی به راحتی شانس قهرمانی در جام ملت ‌ها را از دست داد.

از آنجایی که عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها خوب بوده فدراسیون فوتبال قرارداد امیر قلعه نویی را تا پایان جام جهانی پیش رو تمدید کرد. پیش تر گفته شد شرط تمدید قرارداد این مربی حضور تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت‌ها است. امیر قلعه نویی البته این شرط را تکذیب کرد و گفت: هیچ شرطی در قرارداد وی وجود نداشته است.

مهدی تاج در حاشیه ی نشست مجمع عمومی فدراسیون فوتبال تکلیف بکارگیری از سیستم کمک داورویدئویی در بازی‌های لیگ برتر را مشخص کرد و گفت: فدراسیون فوتبال می‌کوشد در فصل آینده همه بازهای لیگ برتر را با حضور کمک داور ویدئویی برگزار کند.

اکنون تعداد داوران وسط که می‌توانند بازی‌ها را با حضور کمک داور ویدئویی سوت بزنند به ۷ داور افزایش پیدا کرده است که این تعداد باید بیشتر شود، چون هر هفته در لیگ برتر شاهد برگزار ۸ مسابقه هستیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایی IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    روزگار به این قراردادها وفا نکرده قرارداد کلیزمن هم تا پایان جام جهانی بود
  • ع ق QA ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    تا این باند زرد آبی رو فوتبال این مملکت چنبرک زده همینه یا باید اتفاقی این باند را کن فیکون کنه یا عقلیت مردم درست بشه
  • توتال US ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    چی بگه آدم به شماگ هر مربی دیگه بود با هر سبکی بجز همون بازی مقابل ژاپن باخته بود و اصلا به بازی نیمه نهایی نمیرسید که شما بگید در پقابل قطر حذف شد. خیلی خودتونو دست بالا گرفتید انگار که هرمربی که شما باهاش حال میکردید دو سه بار نیمو قهرمان کرده که حالا تیم به قهرمان دوباره جاری آسیا باخته میگید علیرغم حذف ابقا شد.
  • هرمزان‌ IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    فکر نمیکنید این تیترها دیگه قدیمی شده و کاربردی نداره بدنه اصلی هواداری فوتبال خیلی وقته دیگه از این تیترها ی .... عبور کرده و تشخیص میدن ، شما جراید مطبوعات برنامه نود عادل فردوسی‌پور بخاطر پروپاگاندای که برای نتایج کی‌روش انجام دادید تمام اعتبار خودتون از دست دادید نگاه به این تعداد نکنید اکثریت مردم بعد از ۸ سال متوجه شدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی