نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
رونالدو یا مسی؟ این بار رونالدوی اورجینال انتخاب می‌کند/ عصر جدید کهکشانی‌ها در راه است!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رونالدو نازاریو در گفتگو با نشریه میل اسپورت در مورد ورود امباپه و هالند به رئال مادرید و آغاز دوران دوم کهکشانی‌ها صحبت کرد.

بحث بر سر کریستیانو رونالدو و لیونل مسی و اینکه کدام‌یک سزاوار این است که به عنوان بهترین بازیکن نسل خود شناخته شود، دنیای فوتبال ۱۵ سال اخیر را تسخیر کرده است. شاید بهتر باشد که این سوال را رونالدوی اورجینال که برنده دو توپ طلا شده و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال بوده است، پاسخ دهد.

از قهرمان دو دوره جام جهانی که این هفته به طور انحصاری با نشریه میل اسپورت به گفتگو نشست، خواسته شد تا بین مسی و رونالدو یکی را انتخاب کند، و او هیچ تردیدی در انتخاب اسطوره آرژانتینی نداشت. این اولین بار نیست که این اسطوره برزیلی از مسی حمایت می‌کند. رونالدو در ماه اکتبر و قبل از مراسم توپ طلا نیز گفت که ستاره سابق بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن پس از هدایت آرژانتین به قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲، شایسته دریافت این جایزه است. «بدون شک توپ طلا باید به او (لیونل مسی) برسد. کاری که مسی در جام جهانی انجام داد خاص بود و من را به یاد مبارزات پله و مارادونا انداخت.»

مسی با شکست دادن ارلینگ هالند و کیلیان امباپه برای هشتمین بار توپ طلا را دریافت کرد. رونالدو در مصاحبه با میل اسپورت، این دو را به عنوان بهترین مهاجمان فوتبال جهان معرفی کرد و احتمال داد که آنها روزی در مادرید با یکدیگر هم‌تیمی شوند. امباپه ماه گذشته فاش کرد که در پایان فصل پاری‌سن‌ژرمن را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهد کرد و انتظار می‌رود که به غول اسپانیایی ملحق شود. فلورنتینو پرس نیز بارها هالند را تحسین کرده و گزارش‌هایی در اسپانیا حاکی از آن است که رئیس رئال مادرید می‌تواند دیر یا زود وضعیت انتقال این بازیکن را بررسی کند.

رونالدو گفت: «همه در مادرید درباره کیلیان امباپه هیجان‌زده هستند. او بازیکن شگفت‌انگیزی است و یکی از بهترین بازیکنان خواهد بود. فکر می‌کنم پیوستن به مادرید انتخاب بسیار خوبی برای او است. اگر به رئال بپیوندد بالاخره توپ طلا را می‌گیرد. باید صبر کرد و دید که در رئال مادرید چه اتفاقی برای امباپه می‌افتد. یک چیز مسلم است و آن این است که ما در سال‌های آینده از حضور امباپه لذت بیشتری خواهیم برد.»

رونالدو یا مسی؟ این بار رونالدوی اورجینال انتخاب می‌کند/ عصر جدید کهکشانی‌ها در راه است!

قرار گرفتن امباپه و هالند در کنار یکدیگر، آغازگر دوره دوم کهکشانی‌ها در مادرید خواهد بود؛ دو دهه پس از پیوستن افرادی مانند رونالدو، زین‌الدین زیدان، لوئیس فیگو و دیوید بکام به برنابئو.

رونالدو افزود: «سیاست رئال مادرید این است که بهترین بازیکنان جهان را داشته باشد. هالند یکی از بهترین بازیکنان جهان است. همه دوست دارند هالند را در تیم خود داشته باشند. او در باشگاهی باورنکردنی است. سیتی کار شگفت‌انگیزی انجام می‌دهد و فکر می‌کنم او در حال حاضر در آنجا بسیار خوشحال است. امیدوارم بتوانیم همه آن بازیکنان را با هم در یک باشگاه ببینیم. وجود هالند، امباپه و جود بلینگام در تیم رئال مادرید من را به یاد کهکشانی‌ها می‌اندازد. اگر این اتفاق بیافتد (همگی با رئال مادرید قرارداد ببندند) تماشای بازی رئال مادرید با همه این بازیکنان دیوانه‌کننده خواهد بود. تیمی باورنکردنی خواهد شد که به دستاوردهای قابل توجهی دست خواهد یافت. اما من فکر می‌کنم مدیریت همه این بازیکنان برای کارلو آنچلوتی چالش بزرگی است. اما کنار هم قرار دادن بازیکنان خوب آسان‌تر از کنار هم قرار دادن بازیکنان بد است. بنابراین برای مربی مشکل چندانی ایجاد نخواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    از نظر مالی خاویر تباس گیر نمیده رعال عجب پارتی داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی