نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
۱ |
۰
اعتراض سپاهان به یک اتفاق خاص در دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم سپاهان مدعی قهرمانی در لیگ برتر نسبت به استفاده کمک داورویدئویی در دربی و عدم به‌کارگیری آن در سایر بازی‌ها انتقاد کرد.

رضا فتاحی، مدیر تیم سپاهان نسبت به استفاده کمک داور ویدئویی در بازی دربی گفت: متاسفانه مسئولان کمیته داوران همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه نمی‌کنند و این موضوع در استفاده از VAR نیز مشهود است. با تصمیم کمیته داوران، تجهیزات VAR فقط برای یک مسابقه خاص اجازه استفاده دارند. گویی سایر تیم‌های لیگ برتر در دنیای دیگری قرار دارند که نباید از این امکانات بهره ببرند! این موضوع در نوع خود سؤال‌برانگیز است. نبود VAR در مسابقات، باعث می‌شود سرنوشت خیلی از بازی‌ها عوض شود ‌و اینکه نگاه خاص به یک بازی داشته باشند و در یک بازی از فیفا مجوز بگیرند، اصلاً پذیرفته نیست!

این اعتراض به حق و کاملا درست است. تیم سپاهان همانند همه تیم‌های لیگ برتر از اشتباهات داوری هم منتفع شده و همه ضرر کرده است. نمونه‌اش در بازی رفت با استقلال اگر کمک داور ویدئویی وجود داشت، پیش از اعلام پنالتی به سود تیم سپاهان خطای میلاد زکی‌پور به روی امیر ارسلان مطهری اعلام می‌شد. یا اگر کمک داور ویدئویی وجود داشت گل صحیح سپاهان به تیم شمس آذر در قزوین تایید می‌شد و این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان می‌رسید و شکست در این بازی در پرونده تیم سپاهان ثبت نمی‌شد.

اگر قرار به برگزاری بازی‌های لیگ برتر با حضور کمک داور ویدئویی است باید همه دیدارهای لیگ برتر با حضور کمک داورویدئویی برگزار شود نه تنها یک مسابقه و در این زمینه باید حق را به تیم مدعی قهرمانی داد.

البته که سپاهان در روزهای اخیر سعی کرده همه امتیازات از دست رفته را با اشتباهات داوری توجیه کند.در حالی که در برخی از بازی‌ها از اشتباهات داوری منتفع هم شده است. از سویی این رفتار موجب غفلت از اشتباهات فنی تیم می‌شود. این حرف سپاهان کاملا درست است که همه بازی‌های لیگ برتر باید با حضور کمک داور ویدئویی برگزار شود نه یک بازی خاص.

بیشتر بخوانید: در آستانه شروع دربی ۱۰۳؛ نام مهمترین داور بازی حذف شد! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    باشمس آذروقتی کمک داور وسط زمینه مگه میشه بازی شروع بشه که میگین گلتون اشتباهی رد شد😄

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی