نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۲
۳ |
۱
دلیل اصلی حضور مورینیو در عربستان سعودی مشخص شد
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورینیو آخر هفته گذشته با یاسر الرمیان، رئیس صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی دیدار کرد و احتمال دارد تابستان امسال به کشور خاورمیانه نقل مکان کند.

ژوزه مورینیو هفته گذشته به عربستان سعودی سفر کرد و در رویدادهای مختلفی از جمله گرندپری حضور یافت. مربی پرتغالی در این سفر با رئیس نیوکاسل یونایتد و صندوق سرمایه‌گذاری عربستان یاسر الرمیان دیدار کرد. بر اساس گزارش Caughtoffside، او همچنین با رئیس اداره سرگرمی عربستان ترکی الشیخ نیز در مورد زندگی در این کشور و انتقال احتمالی صحبت کرد.

این مربی کهنه‌کار پیش از این از تمایل خود برای انتقال به عربستان سعودی خبر داده بود، اما تابستان گذشته پیشنهاد سودآور آنها را رد کرد زیرا می‌خواست در رم به کارش ادامه دهد. اما از زمان اخراج از باشگاه ایتالیایی بی‌صبرانه منتظر بازگشت به کار است.

گفته می‌شود که یا به او هدایت یکی از باشگاه‌های تحت مالکیت صندوق عربستان سعودی (النصر، الهلال، الاتحاد و الاهلی) پیشنهاد می‌شود و یا مربی بعدی تیم ملی عربستان خواهد شد. همچنین بر اساس گزارش‌ها، شاهزاده عبدالعزیز وزیر ورزش عربستان سعودی می‌خواهد این مربی افسانه‌ای را در پروژه‌های ورزشی که بخشی از چشم‌انداز ۲۰۳۰ این کشور است، مشارکت دهد.

باید دید که آیا این مربی ۶۱ ساله در تابستان به خاورمیانه خواهد رفت یا خیر. الهلال که در ۲۸ بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها پیروز شده، بعید است سرمربی خود خورخه ژسوس را تغییر دهد. اما از طرفی احتمال اتحاد مجدد کریستیانو رونالدو و مورینیو وجود دارد زیرا بعید نیست که لوئیس کاسترو، سرمربی تیم النصر پس از اینکه نتوانست تیم را فراتر از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش ببرد و در لیگ نیز با ۱۲ امتیاز اختلاف از الهلال صدرنشین عقب‌تر است، اخراج شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ف IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    ناموصا چقد تبیلیغ الکی میکنن این اعراب
    • حق جو IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      دارندگی و برازندگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی