نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
طعنه سنگین درویش به استقلال بعد از تساوی دربی/ واکنش تند مدیرعامل پرسپولیس به صحنه مشکوک به پنالتی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از تساوی دربی از سبک بازی استقلال انتقاد کرد.

رضا درویش در خصوص تساوی پرسپولیس و استقلال گفت: بچه ها بازی خیلی خوبی انجام دادند و ثابت کردند شخصیت تیمی خوبی دارند. کمتر در لیگ معتبر دنیا پیدا می کنید که سه بازیکن شاخص دفاعی نباشند اما هیچ تغییری در نوع بازی حاصل نشود.

وی ادامه داد: پرسپولیس شخصیت لازم را دارد و استقلال ۷۰ دقیقه بازی در حال دفاع کردن بود. موقعیت های خوبی داشتیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم اما به پرسپولیس تبریک می گویم که خوب بازی کردند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: این داور در دور رفت و در وار اشتباه کرد و بهتر بود داور دیگری جایگزین کاظمی می‌شد. ما از اول دور برگشت در هر بازی یک صحنه اشتباه داوری داشتیم. در دو بازی قبل پنالتی های ما گرفته نشد و امیدواریم روزی برسد که سوت‌ها سهوا به نفع ما بخورد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص فحاشی های طرفداران دو تیم گفت: این عمل پسندیده نیست و البته استقلال بود که هوادارانش با پرتاب پرتقال و بطری این جنجال را شروع کردند. ما از هوادارانمان می خواهیم حتی اگر بازیکنان ما کتک خوردند فحاشی نکنند. اگر قرار است فوتبال قشنگی داشته باشیم باید شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی در خصوص بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: من هم مثل شما از تلویزیون شنیدم. آنچه که قبلا مصوب شده بود تقریبا کنسل شده است. اگر واقعا این دو تیم قرار است خصوصی شوند بهتر خواهد شد. چون جا برای تبلیغات و مسائل مالی و سایر هزینه ها وجود خواهد داشت. دیگر مثل گذشته متولی چند جا نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا جلسه ای هم برگزار شده است یا خیر گفت: قرار است در این خصوص جلسه ای در آینده ای نزیک برگزار شود. قرار نیست همه مدارک در یازده فروردین ارسال شود. بیشتر بحث بدهی ها و ورزشگاه است که باید زودتر تکلیف آن مشخص شود.

وی افزود: در مجموعه آزادی ما نقشی نداریم و مدیریت هم به عهده دیگران است. جلسات مختلفی را با استانداری برگزار کردم تا مشکلات برطرف شود. ما به دنبال این هستیم تا استانداردهای لازم را به دست بیاوریم.

وی در پایان و در خصوص جذب مهاجم جدید گفت: صحبتی نشده است و ما بازیکنان خوبی داریم.

بیشتر بخوانید: جدول لیگ برتر| وضعیت استقلال و پرسپولیس بعد از پایان دربی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • علی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    بخدا که از نوجوان ترین هوادارها هم سخیفتر صحبت میکنی...
  • رضا IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    ال کثیر پرواز کرد توقع پنالتی داری؟ سیزده امتیاز رو هدیه گرفتین نظری نداری!؟!؟
  • آریا US ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    کیسه رفته بود تو قوطی و بابا کمک بابا افشاریان و خسروی؛ ۱ امتیاز گرفت!!
  • لنگی سوز IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    برو بابا لنگی چی از فوتبال سرت میشه
  • کیان IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    سه صحنه مشکوک‌ به پنالتی درون هیجده قدم‌ الاستقلال روی آل کثیر کریم حسن و هند گوشه هیجده قدم بازیکن استقلال رخ داد که به راحتی هم از دید داوران و وی ای آر سانسور شدند !!! لذا اگر قرار باشد پدیده وی ای آر هم‌ مثل داوران دربی و انتخاب مربیان تیم ملی و امید و انتخاب مربیان لیگها همه در اختیار مدیران این کیسه حکومتی باشه خوب منهای زیان پرسپولیس از این نوع داوری و وی ای آرها خوب چه سودی برای رشد فوتبال‌ ملی ایران ما دارند !!!؟
    • هادی IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      وی ای ار تو ایران فقط و فقط برا کمک به کیسه هستش وحید کاظمی کیسه کشی اثبات شده بود بنیادیفر که با پنالتی الکی تو آخر بازی کیسه گل گهر و نگرفتن پنالتی روی شیخ دیاباته تو بازی پرسپولیس فولاد ثابت شده بود و آوردن داوران اتاق وار از عراق یا تاجیکستان بجای ژاپن یا کره و... گذاشتن داوران کیسه کش تو زمین و حذف داور زنی که بخاطر عکسش تو بازی بین المللی پرسپولیس گواه فاسد بودن کیسه حکومتی هست و بس
  • هیچپولیس IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    اگه اینو‌نگی‌ برای هواداران ساده لوح پیروزی چجوری میخوای دلالی بازیکنان بی اثر لنگ که با قرارداد نجومی اومدند لنگ را توجیه کنی جناب دلال.
  • ایران جوان بوشهر ۶ پیروزی ۰ IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    درویش جون عزیزم حواست به رونالدو بوده است
  • علی IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    سلام بااین‌همه بازیکن حتی یک صحنه خطرناک نداشتین قسمت‌هایی از بازی رابیشتردرنیمه دوم دیدم که توزمین خودتو ن پاسگاری میکردین اینکه نشد ملاک مالکیت وبرداین بازیکنان اگه دست نکونام یا فرهاد مجیدی ووو..بود با اختلاف صدرجدول بودین پشت این این ادعا قرانگیرین مطهری در شبکه سه گفت استقلال هوشمندانه بازی کردوموقعیتی نداد بنظر می‌رسید تیم پرسپولیس ترسوترازاستقلال بود نظرم بدون طرفداری اینه
  • یه بنده خدا: IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    درویش بدون شک بهترین مدیرعامل تاریخ پرسپولیسه. یه زمانی فکر میکردم عابدینی بهترین مدیرعامل پرسپولیس بوده. درود بر درویش خان.
  • ناشناس IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    آقای درویش هوا سرده زیر پتو می چسپه دوست داشتی استقلال امتیاز از دست بده در ضمن کمک داور ویدئویی هست و مثل بازی های قبلیتون خطای وسط زمین رو هم براتون پنالتی نمی گیرن و یا اینکه توپ وارد شده به دروازه تون رو گل اعلام نکنن
  • باالی IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    وقاحت درویش در حد لالیگا
  • هو من US ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    ایشان از کدام پنالتی صحبت می کنه ؟ همون بازی مزخرفی را دید که ما دیدیم ، اصلا موقعیت گل داشتید ؟ یک دونه شوت اورونوف زد ، والسلام . صحنه ای که شما می گویید را حتی یک داور موافق پنالتی نبوده ، درسته که پرسپولیس امتیاز مفت زیاد گرفته ولی پرش کفتر گیری ال کثیر خیلی ، خیلی از استاندارد های خطا دور بود ، اگر این پنالتی بود ، هر کرنری را باید پنالتی گرفت
  • ۲۲ IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    افرین درویش خان. خوب سوزوندیشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی