نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سروش رفیعی: به بازیکنان خوب استقلال و نکونام خداقوت می‌گویم!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سروش رفیعی در پایان دربی واکنش جالبی به سبک بازی استقلال نشان داد.

سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، پس از تساوی بدون گل سرخابی‌ها در داربی ۱۰۳ اظهار کرد: در کل این بازی به من نچسبید، با وجود اینکه فرصت‌های بهتری نسبت به استقلال داشتیم اما در نهایت این نتیجه بیشتر دلخواه استقلال بود و به بازیکنان خوب این تیم و آقای نکونام خداقوت می‌گویم. امیدوارم در ادامه بتوانیم اختلاف امتیاز را جبران کنیم و صدرنشین شویم.

او درباره دلیل کم موقعیت بودن بازی نیز گفت: فکر می‌کنم با توجه به شکل بازی که آقای نکونام برای این مسابقه انتخاب کرده بودند و فشردگی زیادی در دفاع از زمین خودی داشتند، باعث این شرایط شد. البته باید بگویم که خیلی هم خوب این کار را در فاز دفاعی انجام دادند. ما هم سعی کردیم با بازیکنان خلاق موقعیت ایجاد کنیم که چند موقعیت خوب هم داشتیم اما در نهایت بازی مساوی شد. از هواداران تشکر می‌کنم که به استادیوم آمدند و ای کاش بازی گل داشت تا هیجان بیشتر می‌شد.

هافبک پرسپولیس درباره صحنه مشکوک به پنالتی نیمه اول بر روی عیسی آل‌کثیر نیز گفت: من صحنه را ندیدم.

رفیعی در پاسخ به این سوال که آیا وجود VAR زیبایی بازی را بیشتر کرد؟ توضیح داد: بازی با صحنه و موقعیت گل زیاد حساس و زیبا می‌شود اما در نهایت وجود VAR برای فوتبال ما نیاز است. باید در همه بازی‌ها و استادیوم‌ها باشد.

او درباره افت کیفیت بازی در نیمه دوم نیز گفت: ما در کل بازی تلاش داشتیم تا موقعیت‌سازی کنیم و بازی را ببریم. تیم استقلال خیلی خوب کارهای دفاعی را انجام داد و نمی‌شد بی‌محابا حمله کنیم. ما میخواستیم با مالکیت توپ موقعیت ایجاد کنیم و متاسفانه موقعیت‌های ما گل نشد. می‌شد در نیمه دوم به گل برسیم اما در نیمه اول موقعیت‌های بهتری داشتیم. 

رفیعی درباره پرتاب بطری توسط هواداران نیز توضیح داد: به هر حال داربی است و این اتفاقات همیشه هست. یک اتفاق معمولی است.

بیشتر بخوانید: مهدی‌پور: قبول دارم اصلا دربی زیبایی نبود/ فوتبال فدای منافع تیم‌ها شد! +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • جواد چکش IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    خدا وکیلی فرهنگ رو مقایسه کنید با کار کشته ها
    • مرتضی IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      خدایش فرهنگ چی رو.مصاحبه بازی رفت سروش رفیعی رو نگاه کن مصاحبه بازی برگشتم نگاه کن.داداش من وتو فقط سرگرم هستیم بازیکنای دوتا تیم باحقوقای بالا وبهترین ماشین وبهترین خونه بعدا یک بنده خدا طرفدار پرسپولیس ولی رفیق جون جونی من ودوستشم دارم تعریف کرد گفت رفتم استادیوم برای تماشای بازی پرسپولیس کیف پوامو زدن وپول بلیط هم نداشتم داخل استادیوم نزاشتن برم چقدرم التماس کردم جریان رو گفت فایده نداشت.داداش شما اصلا یک امتیاز که باشگاهاتون بهتون داده رو یادتون .چرا یدفعه نمیگن‌ تماشای بازی بدون بلیط .اینا اینقدر دهنشون گشاده به یک هوادار هم رحم نمیکنن بلیط رو چند برابر میفروشن به یسری از هوادارا.
  • ن IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    روبروی استقلال داشتید قالب تهی می کردید، دغلباز.
    • حمید IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
      بابا شماها کی از رو میرین ؟ هوچی گر بودین پررو هم شدین .روبرو پرسپولیس تو هنگ بودین. یه گروهان دفاع😅😅
  • مسعود US ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    اخر جو گیری ادم جو بگیرش ولی سروش نبینه.کم میاره.تا یه چیزی میشه مگه مگه چند بازی تو لیگ داری .حالا کسی نیست بهش بگه .بااین همه ادعا چند تا بازی ملی داری.یا چند تا گل ملی داری
    • پرویز IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      ربطی به بازی ملی نداره.من استقلالی ام اما باید اعتراف کرد رفیعی بازیکن با کیفیتی است و بسیار با ادب ، با شعور و محترم.یاد بگیریم به آدم‌های با ارزش احترام بزاریم ، حتی اگر بازیکن رقیب باشن.با وجود پرتاب اشیاء مختلف به سمتش ، میگه عادیه!،بعد تو به تعداد بازی ملی اون گیر میدی.
  • مصطفی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    به تیم پرسپولیس تبریک میگیم. اولین توقف خانگی استقلال رارقم زد.
    • وحید IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      فعلا که هفت ساله حسرت برد پرسپولیس داری.
  • سلطان IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    پرسپولیس با این نفرات واین ولخرجی از کیسه ملت زاید وسوسمار ترمز کشیده شد، استقلال بازی نکرد اما امتیاز گرفت ،پرسپولیس خوب بازی کرد اما نتیجه نگرفت
  • خون آبی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    وظیفه توئه که به استقلال کبیر و آقا جواد لالیگایی خدا قوت بگی سروش لنگی جونم ! زانو بزنید و به استقلال تاجدار احترام بگزارید. این نشان میتی کومان مامور ویژه امپراتور هستش !!!
    • ❤️دختر پرسپولیسی ❤️ IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      وظیفه اش نیس مرده چیزی که شماکیسه کشاهیچوقت نفهمیدین ونمیفهمین زانوبزنیدبرکاج که اگه داورانبودن الان بایددسته یک بازی میکردن😏یکم مردبودن ومردانگی بودن روازداداش سروش یادبگیریدکه به رقیبش خداقوت میگه ومث کیسه کشابه رقبیش توهین نمیکنه 😏😠
  • آبی کبیر IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    با این که استقلالیم هستم سروش رفیعی بازیکن خوش اخلاق و تکنیکی فوتبال ایران با معرفت درود
  • سعید IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    خداقوت به دفاع اتوبوسی وقت تلف کردن خخ بیچاره اون هوادارکارگری که پانصدتومان دادرفت این بازی دید
  • صادق باوی US ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    جناب سروش عزیز و جنتلمن کاری که صالح حردانی کرد اتفاق کوچکی هست چنانچه این کار در دیگر بازی ها مد شود سنگ روی سنگ بند نمی شود و امنیت بازیکنان و داوران در خطر قرار خواهد گرفت با این اوضاع کشور باید کمیته انضباطی این فرد معلوم حال را برای همیشه محروم کند
  • ❤️دختر پرسپولیسی ❤️ IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    داداش سروش توبهترینی بدرخشی برامون گل پسر🥺🤲
  • ❤️دختر پرسپولیسی ❤️ IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    جواب مرتضی:شایدهمه ی حرفای شماکاملادرست باشه ولی همه وهمه ی تیم هافقط به عشق ماهوادارابازی میکنن که چی فقط مالبخندبزنیم درسته یه هوادارپولشو دزدیده باشن میدونم حتی اگه یکی ازبازیکنان پرسپولیس میفهمیدکه اینجوری شده خودشون پول اون هوادارروحساب میکردبازیکناحاضرن جونشونوواسه هوادارشون بدن ومنکه هوادارم وظیفمه که برم اگه میشدمیرفتم ورزشگاه واسه دیدن تیم محبوبم ..هیچوقت هیچکس روقضاوت نکن شمانمیدونی چقداین بازیکناسختی میکشن تامن وشمالبخندبزنیم اگه مافقط یه پول میدیم میریم ورزشگاه اونااززن وزندگیشون میزنن ،ازتعطیلات وتفریحشون میزنن،و.....بعدشم ورزشگاه رفتن قانون داره اگه قرارباشه هرکس هرروزبره وبگه که کیفمودزدیدن وبذاریدبرم ورزشگاه واونااجازه بدن به یه نفرازروزبعدش همه همینومیگن تاپول ندن..این دلیل منطقی نیس وبازیکنابایدازکجامیدونستن یه شخص کیفشودزدیدن ومیگفتن اجازه بدیداون شخص بیادورزشگاه ...خودت جای بازیکنابودی چیکارمیکردی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی