نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دلیل کاهش علاقه بارسلونا به بازیکن پرحاشیه منچستریونایتد
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا بارها به میسون گرین‌وود لینک شده و حتی به نظر می‌رسید که جلساتی با مدیران منچستریونایتد برگزار کرده است اما به یکباره از این ستاره فاصله گرفت.

بارسلونا در چند ماه اخیر بارها به میسون گرین‌وود علاقه نشان داده و هفته گذشته اخباری مبنی بر دیدار مدیر ورزشی باشگاه و مقامات منچستریونایتد منتشر شد، اما این باشگاه ناگهان از مهاجم ختافه فاصله گرفته است.

به گزارش تایمز، بارسلونا به دلیل ترس از واکنش هواداران و اسپانسرها از گرین‌وود دور شده است. او دقیقا به همین دلیل است که به صورت قرضی در ختافه حضور دارد، زیرا هواداران منچستریونایتد نسبت به بازگشت احتمالی او اعتراض کرده بودند. اتلتیکو مادرید نیز از زمانی که گرین‌وود به پایتخت اسپانیا آمده او را زیر نظر گرفته و همین گزارش می‌افزاید که آنها همچنان به این بازیکن ۲۲ ساله علاقه‌مند هستند.

جان مورتو مدیر ورزشی منچستریونایتد و مت هارگریوز این هفته در مادرید دیده شدند و با دکو، مقامات ختافه و نمایندگان اتلتیکو مادرید نیز دیدار کردند. با این حال، گفته شده که این جلسات غیررسمی بوده‌اند.

استقبال از گرین‌وود در اسپانیا به اندازه انگلیس خصمانه نبوده است و بسیاری از مردم از دلایل دوری یک ساله او از بازی بی‌اطلاع هستند و یا اینکه چندان در این مورد مطمئن نیستند. از جمله آنخل تورس، رئیس ختافه و خاویر تباس، رئیس لالیگا، که مدعی شدند دادگاه بی‌گناهی او را تشخیص داده است. گرین‌وود متهم به تجاوز جنسی، رفتار خشن و آسیب فیزیکی شد و وضعیتش در منچستریونایتد به حالت تعلیق درآمد. با این حال، پس از اینکه شاهدان اصلی از ارائه مدارک و شواهد خودداری کردند، این پرونده توسط دادستان متوقف شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی