نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
گواردیولا مربی تیم ملی خواهد شد/ اسپانیا؟ نه امکان ندارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرناندینیو معتقد است که پپ گواردیولا تا جام جهانی ۲۰۲۶ مربی یکی از تیم‌های ملی خواهد شد.

فرناندینیو کاپیتان سابق منچسترسیتی اعلام کرده که پپ گواردیولا به زودی به سمت مربیگری تیم ملی می‌رود و معتقد است انگلیس می‌تواند برای سبک مربیگری او مناسب باشد. فرناندینیو دو سال پیش پس از ۹ فصل حضور در لیگ برتر انگلیس، سیتی را ترک کرد در حالیکه در این باشگاه پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر، ۶ جام اتحادیه و یک جام حذفی را به دست آورده بود.

قرارداد گواردیولا با سیتی در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و این مربی ۵۳ ساله پیش از این از علاقه‌اش به هدایت تیم ملی حرف زده بود و در گفتگو با ESPN برزیل در ماه فوریه گفت: «دوست دارم یک تیم ملی را برای جام جهانی یا قهرمانی اروپا مربیگری کنم. نمی‌دانم کدام تیم من را می‌خواهد!»

گواردیولا با موفقیت‌های بی‌نظیری که در بارسلونا، بایرن‌مونیخ و من‌سیتی به دست آورده، به عنوان یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال در نظر گرفته می‌شود. تیم‌های ملی احتمالاً برای جذب او هجوم می‌آورند، اما فرناندینیو معتقد است که تصمیم‌گیری بین انگلیس، برزیل و هلند خواهد بود و به دلیل حمایت گواردیولا از استقلال کاتالونیا، شانس مربیگری تیم ملی اسپانیا را رد کرد.

فرناندینیو در مورد مقصد بعدی گواردیولا به Denilson Show گفت: «این شانس وجود دارد که او بتواند سرمربی برزیل شود، اما من فکر می‌کنم تیم‌های دیگری هم گواردیولا را می‌خواهند. نه، فکر نمی‌کنم اسپانیا باشد. می‌دانید که قضیه  کاتالونیا/اسپانیا چیست. من به انگلیس فکر می‌کنم چرا که او بازیکنان و همه چیز این کشور را می‌شناسد، و شاید هلند به خاطر یوهان کرویف. به خیلی چیزها بستگی دارد مثل سبک بازی‌اش. حدس می‌زنم تا جام جهانی ۲۰۲۶ او در یک تیم ملی خواهد بود.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    حیف بره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی