نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
هزینه باورنکردنی منچستریونایتد در نقل و انتقالات/ خرج یک میلیارد پوندی شیاطین‌سرخ برای هیچ و پوچ!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هزینه خالص منچستریونایتد در دهه گذشته بیش از یک میلیارد پوند بوده است، اما ارزش تیم فعلی آنها حدود ۵۰۰ میلیون پوند کمتر است.

منچستریونایتد از زمان جدایی سر الکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳ به طرز غم‌انگیزی در کسب موفقیت ناکام بوده، اما اعداد و ارقام نشان می‌دهند که آنها در پنجره‌های نقل و انتقالات هزینه‌های هنگفتی داشته‌اند. طبق آمار وبسایت Transfermarkt، در این مدت مبلغ باورنکردنی ۱,۵۲۸ میلیارد پوند برای خریدهای متعدد رد و بدل شده. بازیکنانی مانند آنخل دی‌ماریا (۶۴ میلیون پوند)، پل پوگبا (۸۹ میلیون پوند) و روملو لوکاکو (۷۲ میلیون پوند) همگی هزینه زیادی داشتند در حالی که بازیکنان فعلی مانند آنتونی (۸۱ میلیون پوند)، هری مگوایر (۷۴ میلیون پوند) و جیدون سانچو (۷۲ میلیون پوند) نیز ارزان نبودند. و در همان دوره، یونایتد تنها ۴۰۵ میلیون پوند از فروش بازیکنان به دست آورد، به این معنی که رقم خیره‌کننده ۱.۱۲۳ میلیارد پوند در دهه گذشته خرج شده است. اما ترکیب فعلی یونایتد فقط ۶۳۸ میلیون پوند ارزش دارد.

هزینه باورنکردنی منچستریونایتد در نقل و انتقالات/ خرج یک میلیارد پوندی شیاطین‌سرخ برای هیچ و پوچ!

یونایتد در ژانویه به دلیل محدودیت‌های مالی نتوانست هیچ خریدی انجام دهد. سر جیم رتکلیف با خریدن بخشی از سهام باشگاه در تلاش است تا وضعیت را سر و سامان ببخشد و عمر برادا از من‌سیتی را به عنوان مدیرعامل جدید یونایتد استخدام کرده و قصد دارد دن اشورث، مدیر نیوکاسل را نیز به عنوان مدیر ورزشی به یونایتد بیاورد. رتکلیف همچنین می‌تواند مربی جدیدی را جایگزین اریک تن‌هاخ کند تا شاید بتواند به وعده‌اش عمل کرده و تیم را به دوران شکوه سابق بازگرداند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    منچستر یونایتد دیگه به تاریخ پیوست یادش بخیر چه رقابت جذابی با آرسنال اون زمان که بهترین تیم ادوار آرسنال بود داشتن خریدهاشون هم واقعن بیخودی بوده بهترین بازیکنان تو منچستر سیتی هستن و بهترین مربی هم تو لیورپول ، باید برای خرید مربی خوب سرمایه گزاری میکردن تا بازیکن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی