نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
۴ |
۰
مرد جنجالی دربی ۱۰۳ ایران را ترک کرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صحنه مشکوک به پنالتی شهرآورد همچنان مورد بحث جدی طرفداران قرار دارد.

شهرآورد پایتخت در حالی برگزار شد که دوباره تصمیمات داوری مورد نقد و البته اعتراض هواداران دو تیم قرار داشت، جایی که بار دیگر یک صحنه مشکوک به پنالتی واکنش هواداران را به همراه آورد.

صحنه مشکوک در نیمه اول و زمانی رقم خورد که روی ارسال دانیال اسماعیلی‌فر، مدافع برزیلی استقلال و مهاجم پرسپولیس برای توپ وارد مجادله شدند و در نهایت با سرنگونی عیسی صحنه به پایان رسید.

این آغاز اعتراض بازیکنان و اشاره وحید کاظمی به گوشی وی ای ار بود. برای اینکه به بازیکنان بفهماند که با اتاق داور ویدیویی در ارتباط است. اما در لحظاتی که هواداران پرسپولیس انتظار داشتند که او برای بازبینی به کنار زمین برود، او دستور ادامه بازی را داد.

اگرچه بیشتر کارشناسان داوری اعتقاد دارند که در این صحنه پنالتی رخ نداده اما هواداران پرسپولیس انگشت اتهام را به سوی وحید کاظمی نشانه رفته و اعتقاد دارند که او از رفتن به کنار زمین امتناع کرده است.با این حال بررسی بیشتر نشان می‌دهد که در این صحنه گلمراد سعدالله به وحید کاظمی تصمیم او را تایید کرده است. او بعد از بازبینی صحنه از دو زاویه، او این تصمیم را گرفته است.

او تنها داور اتاق وی ای ار بود که امکان ارتباط با وحید کاظمی را داشت و موعود بنیادی‌فر هم تنها به او مشورت می‌داد. به عبارتی آنچه باعث شد تا کاظمی در این صحنه بازبینی انجام ندهد، گلمراد سعدالله بود؛ کسی که امروز صبح با پرواز ۷:۴۰ راهی دوشنبه پایتخت تاجیکستان شد.

گلمراد بدون اینکه با خبرنگاران صحبتی انجام دهد به همراه پیام حیدری راهی فرودگاه شد تا سفر ۴۸ ساعته او در ایران به پایان برسد؛ داور کم سروصدایی که در متن یک اتفاق جنجالی قرار داشت.

بیشتر بخوانید: فرزانه فصیحی افشا کرد/ سریع‌ترین دختر ایران چقدر حقوق می‌گیرد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اس اس.تیم مردمی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    وی ای آر و گلمراد مصلحتی 😜🍅
  • علی IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    کل کارشناسان داخلی و خارجی و ... میگم پنالتی نبوده، شما دیگه ول کن نیستی . جمع کنید این مسخره بازی رو ، یه ماه ملت رو واسه یه مساوی مصلحتی مسخره سرگرم کردید ، الان هم دست بردار نیستید...
  • شیشتایی جام ندیده DE ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    همه دنیا بهترین داورهارو واسه اتاق Var انتخاب میکنن بعد تو ایران از گلمراد که تو خود تاجیکستان هم نمیشناسنش انتخاب میشه با موعود بنیادی خر که بازی رفت سر پرسپولیس رو برید تا تیم محبوب جماران رو از باخت فراری بده. یعنی واقعا از این دوتا توقع داشتین که تو گوشی به داور بگن صحنه پنالتی بوده ؟ قشنگ یه سناریوی مسخره به اسم Var واسه خودشون درست کردن که به اصطلاح خودشون حق رو به حقدار بدن ولی تو همین دونا دربی با Var سفارشی سر پرسپولیس رو بریدن !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی