نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
گل‌محمدی دلیل کنار گذاشتن سیدجلال از پرسپولیس را فاش کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی از دلیل کنار گذاشتن سید جلال حسینی و مهدی مهدوی‌کیا پرده برداشت.

یحیی گل‌محمدی که در نیم‌فصل از هدایت پرسپولیس کناره گیری کرد درخصوص کنار گذاشتن سیدجلال در پایان لیگ بیست و یکم گفت: گاهی اوقات مربی به شرایطی می‌رسد که باید تصمیمات بزرگ و سختی بگیرد که شاید خیلی‌ها خوششان نیاید یا باورشان نشود، ولی باید گرفته شود. باید از یک مرزی عبور کنی و پوست اندازی کنی و شرایط جدیدی را به وجود بیاوری تا انگیزه جدیدی داخل تیم به وجود بیاید. شما گواردیولا را ببینید که حتی با وجود اینکه قهرمانی می‌آورد، ۳-۴ بازیکت را کنار می‌گذارد تا انگیزه وجود داشته باشد و بازیکنان فکر نکنند همیشه هستند.

وی افزود: به نظرم یک کار حرفه‌ای و درست است. گرفتن این تصمیمات در ایران خیلی سخت است. شاید هواداران ما مثل هواداران آنها خیلی حرفه‌ای برخورد نکنند. اینجا احساساتی‌تر هستند و بازیکنانی وجود دارند که در دل مردم جا دارند و خاطرات خیلی خوبی برای هواداران ساخته‌اند. وقتی مربی با اینها برخوردی دارد که جو جدیدی به وجود می‌آید، خیلی سخت است، اما ناچار هستی که این تصمیمات را بگیری.

بیشتر بخوانید: واکنش گل‌محمدی به نشستن روی نیمکت رقیب پرسپولیس؛ طرفداران این قضیه را درک می‌کنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • شصت سال حسرت US ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    وقتی همه چیز واضح میباشند نیاز به دروغ گفتن نیست بازیکنانی که مدتی توی سوگلی لنگ عبده بودن دیگر حاضر نبودن اون حق دلالی مورد نظر یایا گل ممل را پرداخت کنند اما بازیکنان تازه وارد حاضر بودن پرداخت کنند هیچ زمانی بازیکنی مثل فرجی و نعمتی و ...... در خواب هم نمی دیدن که در سوگلی بازی کنند اما با پرداخت حق دلالی خوب و چرب چیلی عضو تیم بی هویت و بی افتخار لنگ عبده شدن طوری که برای بدست آوردن حق دلالی یایا دلال مجبور به فروش خانه پدری شدن و خانواده خود را آواره کردن تا درصد حق دلالی یایا گل ممل دلال جور کنند پس یایا دلال ناله نکن همه ار کثافتکاری های تو خبر دارند لنگی بیخاصیت
    • فضولیش ب شما نیومده IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      کافر همه را به کیش خود پندارد😂😂😂
    • و IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶🌶
  • م م IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    امان ازمقام پرستی که به هیچکس رحم نمیکند
  • حسین تاجی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    با تایید کارشناس هت تریک پنالتی روی آل کسیر کاملا درست و مدافع باید با کارت قرمز اخراج می شد پرسپولیس از داوران وی ای آر بخصوص بنیادی فر به فیفا شکایت کند تا لایسنس این داوران ابطال گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی