نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
۰ |
۰
پیراهن شماره ۱۰ بر تن پسر طلایی جدید بارسلونا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا در نظر دارد که پیراهن نمادین شماره ۱۰ را به نوجوان شگفتی‌ساز این تیم بدهد اما برخی از مسئولان باشگاه با این کار به شدت مخالفند.

پس از انتقال قرضی آنسو فاتی به برایتون آلبیون، پیراهن نمادین شماره ۱۰ بارسلونا در این فصل خالی ماند اما به گزارش رادیو کاتالونیا، در فصل آینده اینطور نخواهد بود و دوباره شاهد پیراهن شماره ۱۰ بر تن یکی از بازیکنان این تیم خواهیم بود.

فاتی موفق نشد در این فصل آنطور که باید در برایتون تاثیرگذار باشد. البته که هنوز برای ثابت کردن خودش زمان دارد اما هیچ تضمینی برای بازگشتش به بارسلونا وجود ندارد و آینده‌اش نامشخص است. رادیو کاتالونیا کاندیدای ایده‌آلی را برای پیراهن شماره ۱۰ معرفی کرده است. لامین یامال پسر طلایی جدید باشگاه است و گفته شده که فصل آینده این پیراهن را بر تن خواهد کرد. با این حال برخی از مقامات و افراد داخلی باشگاه با این اقدام مخالف هستند و هشدار می‌دهند که این حرکت باعث افزایش انتظارات و فشار روی شانه‌های این بازیکن ۱۶ ساله می‌شود.

حتی اگر لامین شماره ۱۰ را نگیرد، سال آینده رقم متفاوتی خواهد داشت. او در حال حاضر شماره ۲۷ را می‌پوشد، اما احتمالا با تغییرات تابستانی و ورود و خروج بازیکنان شماره پیراهن او تغییر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی