نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
ادعای شوکه‌کننده مادر فوتبالیست مشهور: پسرم سال‌هاست که زنان را آزار می‌دهد!/ آن زن خودکشی کرد و باز هم نمی‌خواهد با عواقب رفتارش روبه‌رو شود
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مادر بواتنگ مدعی شده که پسرش زنان را آزار می‌داد، و تاریخ دادگاه این فوتبالیست برای آزار و اذیت نامزد سابقش تعیین شده است.

مادر ژروم بواتنگ در ایمیلی به تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۱ به یک وکیل برلینی گفت که پسرش سال‌ها به زنان از نظر روحی و جسمی آزار می‌رساند. این ایمیل پس از مرگ غم‌انگیز کاسیا لنهارت نامزد سابق بواتنگ که در ۹ فوریه ۲۰۲۱ در برلین خودکشی کرد، منتشر شد. به گزارش نشریه آلمانی اشپیگل، مادر بواتنگ مدعی شد: «پسرم سال‌هاست که زنان را مورد آزار روحی و جسمی قرار می‌دهد، حالا کاسیا لنهارت خودکشی کرده و او هنوز نمی‌خواهد با عواقب رفتار خود روبه‌رو شود.»

تحقیقات در مورد مرگ لنهارت باعث شد تا ادعای خشونت بواتنگ قوت بگیرد. بررسی آیفون و پیام‌های صوتی لنهارت، گزارش‌های مربوط به آزار و اذیت را تایید می‌کند. علاوه بر اینها، مشخص شده که لنهارت کمی قبل از مرگش تصمیم داشت که از بواتنگ به دلیل آزارهای فیزیکی شکایت کند. پیام‌های بازیابی شده تلفن همراه او تصاویری دلخراش از آسیب‌هایی که متحمل شده را نشان می‌دهد. لنهارت در اوایل اکتبر ۲۰۱۹ مواردی از خشونت ادعایی بواتنگ را مستند کرد و جراحاتی مانند شکستگی انگشت و کبودی‌های ایجاد شده توسط او را شرح داد.

وکیل بواتنگ در گفتگو با اشپیگل توضیح داد: «با توجه به تحقیقات در حال انجام، در حال حاضر امکان پاسخگویی دقیق به سوالات شما برای موکل ما وجود ندارد. شما تا حد زیادی اطلاعات نادرست دریافت کرده‌اید، او هرگز حمله فیزیکی نکرد.»

بواتنگ در سال ۲۰۲۱ به دلیل تعرض و توهین به نامزد سابق خود در طول تعطیلات پنج سال قبل در جزایر کارائیب مجرم شناخته شد و دادگاه حکم را در نوامبر ۲۰۲۲ تأیید کرد اما جریمه اصلی را از ۱,۸ میلیون یورو به ۱,۲ میلیون یورو کاهش داد. سپتامبر گذشته، دادگاه عالی باواریا محکومیت بواتنگ را لغو کرد و اکنون به گزارش بیلد، محاکمه جدیدی در ۱۴ ژوئن در دادگاه مونیخ آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بازجویی از ستاره فوتبال بعد از مرگ نامزد سابقش

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ناشناس IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    اگه ایران بود مادره با علم و آگاهی به اینکه پسرش خطاکاره پشت سرش در می اومد
  • شبخوش IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    چقدراینها آزادی دارند آزادی زیادی باعث دریدگی مردان شده،، کاری که در ایران میخوان علیه زن ایرانی انجام بدن و جالبه زنها خودشون استقبال کردن،،، فقط جریمه نقدی شده حالا این اتفاقات توایران بود میگفتن کجاست حق و حقوق زنان،،، باید اعدام بشه و بعدش بازیگران هشتک نه به اعدام میزدن و باز همون زنهای شاکی از این بازیگران حمایت میکردن،،، اصن یه وضعیه
    • سینا IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      مثل اینکه یا ایران زندگی نمیکنی.. یا توی جامعه نیستی... باز اونجا یارو رو دادگاهی کردند.. اینجا زن بدبخت رو مقصر میدونستند و جریمه و شلاق و زندان براش میبریدند... زن توی مملکت ما چه امنیتی داره؟؟؟نه خیابون.. نه محل کار.. نه خونه... تازه تمام ارگانها و نهادها و دادگاه‌ها هم مقصر زنو می‌بینند و میدونند... مغزتونو شستشو دادند.. حداقل یه سفر خارج برین تفاوت رو احساس کنید..
    • یکی از همه IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      اتفاقا چون انها قانون حمایتی از زنان دارن الان یکی مثل تو در این گوشه ی دور افتاده ی دنیا !میتونه خبر این ازار را بشنوه !فقط خدا میدونه تو ایران اسلامی چه بلاهایی که به سر زنان بیگناه میاد و اب هم از اب تکون نمیخوره چون اصولا اصلا کسی نمیفهمه که بخاد کاری کنه !اگرم نهایتش یه زنی پیگیر حق و حقوق خودش بشه یا قانون راهش را سد میکنه یا شرع و عرف و اخرشم میشه سلیطه !!!
  • فراری IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    زنان همیشه مظلومند
  • حسن IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    کرم از خود درخته زنها هم کم تقصیر ندارن
  • محمد IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    اتهامی که بهش زدن تو ایرانداره اتفاق میوفته ولی کسی شکایت نمیکنه شکایتم کنه یه جریمه سبک میشه خصوصا فوتبالیست باشه کسی شکایت نمیکنه مسایل شکل همو مقایسه کنیم تا زمانی که بخواهیم با غرض قضاوت کنیم هیچی درست نمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی