نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
وزارت ورزش باید داستان خطیر و نکونام را جمع کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال قاطعانه می‌گوید وزارت ورزش باید به ماجرای اختلاف سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال ورود کند.

استقلال در حالی آخرین مسابقه امسال خودش را انجام می‌دهد که رابطه جواد نکونام و علی خطیر الان بالغ بر ۶ ماه است که شکرآب بوده و کار حتی به مصاحبه‌های رسمی نکونام  هم کشیده شده است.

در این میان امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال که بهار سال ۸۸ با این تیم قهرمان لیگ برتر شد گفت: با توجه به حوزه اختیارات وزارت ورزش و جوانان در مورد استقلال و این‌که باشگاه مذکور هنوز از حوزه استحفاظی این وزارتخانه خارج نشده، مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان نه تنها اجازه نظارت بلکه حتی دخالت در امور استقلال را دارند و پیرامون این مسئله خاص حتما باید ورود کرده و داستان نکونام و خطیر را جمع کنند.

آشتیانی همچنین در گفت‌وگو با خبرورزشی برای مشکلات مالی فوتبال کشورمان و جلوگیری از گران شدن بی‌رویه آن هم راهکار ارائه داده و می‌گوید: به جای طرح سقف بودجه باید میزان پرداختی به بازیکنان را کاملا هدفمند و قانونمند کرد و همه چیز را شفاف جلو برد تا فوتبال گران نشود و هر کس به میزان استحقاق واقعی خودش دریافتی داشته باشد.

مشروح مصاحبه واعظی آشتیانی را اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    اصلا با چه حقی وزارت ورزش در امور شخصی باشگاه دخالت می کنه با چه حقی تیم داری می کنه اسم وزارت ورزش رو عوض کنید بذارید وزارت استقلال و پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی