نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲
۸ |
۸
ادعای عجیب یک مدیر استقلالی در مورد کریم باقری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل اسبق استقلال پس از گذشت ۱۴ سال در مورد یکی از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس دست به افشاگری زد.

پرسپولیس بهمن ماه سال ۱۳۸۸ به مصاف استقلال رفت و ابتدا با گل فرهاد مجیدی از آبی‌پوشان عقب افتاد اما کار را به تساوی کشاند و در دقایق پایانی آن بازی بود که کریم باقری با شوتی سرکش یکی از زیباترین گل‌های تاریخ فوتبال خود را به ثمر رسانده و موجب برتری دو بر یک قرمز پوشان برابر حریف سنتی خود شد.

حالا پس از گذشت بالغ بر ۱۴ سال، امیررضا واعظی آشتیانی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال که در هنگام برگزاری آن بازی سکان مدیریت این باشگاه را بر عهده داشت طی گفتگویی اختصاصی با خبرورزشی ادعای جالبی را مطرح کرد و گفت: من برای آقای کریم باقری احترام قائلم اما شکست خوردن ما در آن دربی مقابل پرسپولیس جزو اتفاقات فوتبال بود. شاید اگر کریم باقری ۱۰۰ مرتبه دیگر هم شوت می‌زد نمی‌توانست دروازه استقلال را باز کند اما در آن صحنه توپ روی پایش نشست و به گل تبدیل شد؛ به همین خاطر پس از پایان بازی هیچ جریمه‌ای را به خاطر شکست برای بازیکنان استقلال در نظر نگرفتم و اتفاقا با حضور در تمرینات به آنها دلگرمی دادم.

مشروح مصاحبه واعظی آشتیانی را اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • احمدرضا IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    عجب پدیده های هستید شما استقلالی ها؟؟ مدیر تحصیل کرده ،ملی پوش و یا ممد نوری،مهدی فنونی ندارد،همه تون ریشه اشتراکات تون توهم،توجیه و بهانه هست،اقای آشتیانی،شما در مورد اقا کریم باقری صحبت میکنید،یکی از بهترین فوتبالیستهای تاریخ ایران،اگر نگیم بهترین شوتزن تاریخ فوتبال ایران،جز ۵ نوادر فوتبال ایران،اخه مرد حسابی شوت زدن شاید مهارت و قدرت میخواهد ولی چاشنی شانس در گل زدن با ضربات شوت خیلی محتمل هست وقتی روبرتو کارلوس از وسط زمین شوت محکم میزند،چاشنی شانس هم دخیل می باشد،البته حق هم دارید شما ها چی میدانید فوتبال چی هست؟؟
  • عطا IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    سلام به همگی . بنده تقریبا ۴۰ سال سن دارم و از ۱۴ سالگی به خاطر مرحوم حجازی و جواد آقا زرینچه طرفدار استقلال شدم . در مورد مصاحبه آقای آشتیانی ، تا جایی که به یاد دارم شوت های آقای باقری از هر ۱۰ تاش حداقل ۵ تاش تو چارچوب و حداقل یک دونه میرفت تو سه کنج دروازه . عرضم اینه امثال شما ها ( مدیران ) هیچ گاه نمیتونید با گفتن کلماتی و جملاتی این چنینی بازیکنانی چون ناصر حجازی. غفوری علی دایی و کریمی و باقری و ... رو به زعم خودتون کوچیک کنید . ( از هر ۱۰۰ تا توپ!!!!!!!!)
  • ابراهیم از شهرک خاتم IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    خداوکیلی من یکی امیدم ب این کیسه کش بود ک تو جمیع کیسه کشان دنیا ینفر عاقل و منطقی و بالغ هست ولی واقعا اون ینفرم نیست. ببینید هوچیگران چه میکنن بعد 14 سال در مورد اقا کریم که حداقل 20 بار از این فواصل گل زده میگه صد باز دیگه بزنه نمیشینه. خدا شفاتون نده بزار همینحوری بهتون بخندیم. محض یاداوری گلی که به کره حنوبی زد از فاصله حداقل 15 متر عقبتر بود.... خوشبحالتون @قل ندارین راحتین بخدا...
  • فرامرز IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    شوت های راه دور یکی از مهارت های کریم باقری بود قبلاً در برابر کره‌جنوبی در مرحله جام ملتهای آسیا 2000 لبنان شبیه چنین گلی را زده بود پس. نمی شود این صحنه را تصادفی و شانسی تلقی کرد یعنی مسبوق به سابقه بوده اگر منظور مدیر عامل پیشین استقلال روی شانسی بودن آن گل بود باید گفت تعبیرش غلط است اما اصولاً هر گلی یا هر صحنه خطرناکی روی دروازه برای خودش یک حادثه منحصر به فرد است که ممکن است در شرایط زمانی و مکانی دیگر به ثمر نرسد هر چند که بگوییم بازیکن آفریننده‌ی این صحنه هم بازیکن بزرگی باشد اگر منظور واعظ این باشد باید چنین تلقی کرد که حرف عجیبی نزده و توضیح واضحات و یک اصل کاملآ منطقی ست
  • احمدی IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    اتفاقا شما هم کاملا اتفاقی با یک شوت بلند مدیرعامل استقلال شدی وگرنه هزار سال دیگه هم نمی تونستی مدیرعامل استقلال بشی (و همچنان مثل سایر افراد عادی هیچ کس شما را نمی شناخت،) در واقع با یک شوت کاملا اتفاقی آدم شناخته شده ای شدی
  • کیان IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    اتفاقا کریم باقری به یک‌بازیکن شوت زن معروف است شوت دیدنی او در بازیهای آسیایی در لبنان را هواداران فوتبال فراموش نمیکنند !!! مثل خود کیسه که هم خلاف جهت عقربه های ساعت حرکت میکنند !!! تمام تیمهای دنیا طبق روال فوتبال از دسته ۳ به دسته ۲ و دسته ۱ صعود میکنند اما این کیسه بلعکس از دسته ۱ مستقیم به دسته ۳ تهران سقوط آزاد میکنند !!! لذا ادعای این مدیران کیسه را هم نباید زیاد جدی گرفت ساخت خود این کیسه اینچینن است !!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی