نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
اوسمار: شاید هواداران و رسانه‌ها بعضی چیزها را نبینند/ این بازیکن به احترام به عملکردش در ترکیب پرسپولیس قرار می‌گیرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تعطیلات عید قبل از بازی‌های فشرده این تیم خیلی مناسب است.

اوسمار لوس ویرا سرمربی تیم پرسپولیس پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: ابتدا به تمام مردم ایران سال نو را تبریک می‌گویم و امیدوارم سال جدید برای همگی پررونق باشد. این چند روز تعطیلی برای تیم ما در این فرصت خوب است، چون پنج بازی فشرده داشتیم. این بازی حساس بود، چون بعد از دربی بود و کمی بازی احساسی دنبال شد و اول بازی برای ما آنطور که انتظار داشتیم نبود. از کار بازیکنانم راضی هستم، به خاطر اینکه چیزی که می‌خواستیم در زمین ارائه کردند. زمانی که ۲ بر صفر جلو بودیم فضای برای حمله ما بیشتر بود، اما متأسفانه حملات ما به گل تبدیل نشد.

وی ادامه داد: پیکان خوب دفاع می‌کند و اگر تیمی نتواند با سیستم این تیم کنار بیاید به مشکل می‌خورد. خدا را شکر ما توانستیم رو به جلو برویم و دو گل بزنیم. از همه هواداران هم تشکر می‌کنم که امروز به ما انرژی دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به سؤالی درباره دلایل فرصت‌سوزی بازیکنان این تیم گفت: موافقم که ما باید این مشکل را حل کنیم، اما من به‌عنوان یک مشکل به آن نگاه نمی‌کنم. به‌عنوان کم دقتی در ضربه آخر است، چون ما گل می‌زنیم ولی نمی‌توانیم تعداد گل‌ها را زیاد کنیم. شاید کمی به خاطر خستگی بچه‌ها بوده است. من به‌عنوان یک مشکل نگاه نمی‌کنم، ولی سعی می‌کنیم در تمریناتی که داریم قسمت آخر را هم درست کنیم.

اوسمار در پاسخ به این پرسش که آیا از دست دادن موقعیت‌ها او را نگران نمی‌کند، تأکید کرد: نگران می‌شوم، اما من بیشتر نگران می‌شدم اگر این موقعیت‌ها را درست نمی‌کردیم. من مطمئنم روز به روز بهتر می‌شویم و از موقعیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

«علی نعمتی بهترین بازیکن دربی بود، اما امروز در ترکیب اصلی جا نداشت. دلیل این اتفاق چه بود؟»، وی در پاسخ به این سؤال یادآور شد: من از تمام بازیکنانم مطمئنم و وقتی وارد زمین می‌شوم به آنها اعتماد دارم. نعمتی فصل گذشته تمام بازی‌ها را انجام داد و تا الان هم در دفاع چپ بازی می‌کرد. با اینکه پست اصلی او دفاع وسط است، اما در دو بازی قبل فرشاد فرجی در پست او خوب کار کرده است و ما به خاطر احترام به عملکرد فرشاد فرجی، او را بازی دادیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تیمش ریتم خوبی پیدا کرده و آیا نگران این نیست که بازیکنان ملی‌پوش سرخپوشان بعد از اردوی تیم ملی بار دیگر دچار اُفت شوند، تصریح کرد: نه آنطور نگرانی ندارم. تقریباً ۲۱ روز تا بازی با گل‌گهر داریم و در شش هفت روز آینده بچه‌ها می‌توانند استراحت کنند. به نظرم برای هر بازیکنی حضور در تیم ملی یک افتخار است و بچه‌ها باید از این فرصت برای استراحت استفاده کنند و آماده به تمرین بازگردند.

اوسمار راجع به عملکرد اوستون ارونوف نیز توضیح داد: وقتی بازیکنان جدید به ما اضافه شوند شاید کمی طول بکشد که آنها هماهنگ شوند. شاید بعضی جزئیات را هواداران و رسانه‌ها نبینند، ولی به نظرم در حال هماهنگ‌تر شدن هستند. هم ارونوف و هم عبدالکریم حسن بهتر می‌شوند و امیدوارم هر چه می‌گذرد هماهنگ‌تر شوند.

خبرنگاری با یادآوری اینکه قرارداد سرمربی سرخپوشان در پایان فصل تمام می‌شود و از او پرسید که آیا درخواستی برای تمدید داشته است یا نه، گفت: بله! قرارداد من آخر فصل تمام می‌شود. هنوز چیزی به من نگفتند که بمانم یا نه. وقتی آنها چیزی نگفتند، من که نمی‌توانم بگویم می‌مانم یا نه!

بیشتر بخوانید: مقایسه معنادار سیدجلال بین گل‌محمدی و اوسمار پس از برد پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سینا DE ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    فرق جواب دادن یه مربی باشخصیت با بعضی از مربیان پرادعا و هوچیگر.. نحوه پاسخگویی به خبرنگاران مشخص میشه...
    • رضا IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      چه جالبه وقتی میبینم ی پرسپولیسی هم به مسایل فرهنگی و شخصیتی توجه میکنه هرچند آخرش به مربیه حریف توهین میکنه و بهش نسبت میده.بهتون نمیاد
    • مافیای سرخ IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      خخخخ خیلی واسه سوژه آخر سال حرف خنده داری زدی اونم وقتی میدونی و میدونین و میدونیم که ابر و باد و مه و خورشید فلک در خدمت لونگ مافیایی هستن
  • عماد US ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    پرسپولیس فقط یه مهاجم تمام کننده می‌خواهد و بس، آل کثیر در حد فیکس بازی کردن نیست.
  • امیر IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    اگر پیروزی از ۴ بازی بعدی خودش ۶ امتیاز گرفت هنرکرده
    • IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      ببینیم و تعریف کنیم🫡
    • حسین US ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      گرفتن شش امتیاز در چهار بازی برای پرسپولیس هنری نداره
    • ادریس IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      آینده رو پیش بینی نمیشه کرد ولی یه چیز توی دربی خیلی به چشم میومد اونم این بود که دوچرخه سوارن فقط دفاع میکرد
  • کیسه دوچرخه دسته ۳ حسرت فینال واقعی اسیا ۶تایی ها IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    تیم اوسمار از همون بازی اول با نبل و شهاب و گل اشتباهی که بیرو خورد و وسط زمین بود داشت اروپایی بازی میکرد و ولی با اضافه شدن ارونوف عبدالکریم چپ پرسپولیس رو مثل یه موشک کرد و با درست بازی دادن به سروش و ترابی و دانیال این سه بازیکن رو به اوج برگردوند و عیسی و خدابندلو و بابایی هم اومدن تا تیم شکل بهتری بگیره به جرات بعد این ۷بازی که اگه جواد چکش یازده نفر رو روی خط دروازه نمیذاشت الان ۶برد پیاپی داشتیم پرسپولیس عالی کار کرده اوسمار همونیه که بازیکنا قبولش دارن همونیه سیستم من سیتی رو داره تو پرسپولیس ارائه میکنه فقط یه هالند نداره . من مطمئنم اوسمار امسال حداقل یه جام میگیره هرچند خیلی خوشبینم من سیتی ایران هر دو جام بگیره چون شانس یا همون خرشانسی تا یه جایی به داد کیسه میرسه مطمئنم جلو مس و تراکتور تو تبریز و گلگهر به مشکل میخورن . اخه تو کدوم لیگ معتبر دنیا هیچ اسیا تیم صدر نشین همیشه بهترین بازیکنش دروازبانشه؟!!!!
  • کیسه دوچرخه دسته ۳ حسرت فینال واقعی اسیا ۶تایی ها IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    من خودم حتی یه درصدم فک نمیکردم امثال ریگی فرجی به اوج برگردن الان اوسمار کاری کرده که همه بازیکنان توی اوجن واقعا سخته مثلا بین ریگی سینا و خدابندلو کدوم کنار سروش که خودش یه پا اینیستا شده بازی داد یا ولسیانی و کنعانی در نبودشون فرجی و نعمتی بازم رفتن تو اوج . وینگرمون که بالا ۹۰ درصد اماده اند از امید عالیشاه مهدی ترابی استون اورونوف سعید صادقی دانیال اسماعیلی فر عبدالکریم . عیسی هم خوبه دوتا گل تو لیگ و یه دونه تو حذفی زده . بابایی رو هم میتونه یه بازی از اول بازی بده پدیده لیگ ۱ و شماره ۱۰ فجر بوده امسال . طبق امار جز دربی که پرسپولیس حقش برد ۲صفر بود تو همه بازیها حتی المونیوم که بازیکنان جدید و ملی نبودن تیم اوسمار باید به همه ۶تا میزده . اگه یه لوکادیا بود الان تو این ۷بازی که ۱۵ گل زدیم باید ۳۰ گل میزدیم و جالبه هیچ تیمی موقعیت رو دروازه پرسپولیس نتونسته خلق کنه جز پیکان ۱بار که عکسلعمل بوفونی بیرو رو دیدیم
  • کیسه دوچرخه دسته ۳ حسرت فینال واقعی اسیا ۶تایی ها IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    پرسپولیس اگه تو بازیها ملی ترابی مصدوم نشه و مثل مرتضی و یاسین و امیری تحویلمون ندنش قطعا دو هفته مونده به پایان لیگ قهرمانه و فینال حذفی رو اگه به هم نخورن با مس انجام میده و دوباره سه گانه میزنه... باید با اوسمار همین عیدی تمدید کنید بخدا اخر فصل از کشورها عربی میریزن با اون پولا نجومی سرش حتی از لیگ خودمون
  • ناشناس IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    در نیم فصل به کسی جام نمیدن نشالله اخر فصل مثل تمام فصل ها مشخص میشه کت تنه کی هست زنده باد پرسپولیس و پرسپولیسی ها
  • تنها US ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    این که شد عذر بدتر از گناه !!! یادش بخیر یه مربیش عالی دهه شصت داشتیم که میگفتم آرنج تیمش رو برمبنای میزان معرفت و مشتی بودن بازیکنانش تنظیم میکرد😄
  • پرسپولیس IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    درودبرشرف بازیکنان ومربیان وطرفداران پرسپولیس کبیرکه همه از فوتبالی های ایران سرتروبرتروباشخصیت ترند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی