کارلوس کیروش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال کشورمان ۷ سال قبل در چنین روزی همراه با ستارگان بزرگ استقلال و پرسپولیس عجیب‌ترین شکست تاریخ خودش را متحمل شد.

ملی‌پوشان ایران که فروردین سال ۹۶ برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دو مسابقه فوق‌العاده حساس برابر قطر و چین پیش روی خودشان داشتند، روز ۲۸ اسفند سال ۹۵ به فاصله دو روز مانده به پایان سال (سال ۹۵ کبیسه بود)، در دیداری دوستانه به مصاف عراق رفتند؛ مسابقه‌ای که در ورزشگاه آزادی برگزار شد اما شرایطی کاملا عجیب داشت.

به دستور کارلوس کیروش نه تنها از آن مسابقه فیلمبرداری نشد و بازی به صورت زنده روی آنتن نرفت، بلکه حتی به خبرنگاران اجازه ورود به استادیوم نیز داده نشد و اسامی ملی‌پوشان کشورمان روی سایت فدراسیون قرار گرفت.

آن مسابقه با برتری یک بر صفر عراق به پایان رسید و بعدها عده‌ای معتقد بودند احتمالا کارلوس کیروش تعمدا از فدراسیون خواسته جدا از پخش نشدن مسابقه، ترکیب ثابت را هم طوری که او می‌خواهد اعلام کند تا سرمربیان قطر و چین دچار سردرگمی شده و هیچ اطلاعاتی از این بازی نصیبشان نشود؛ به بیان بهتر احتمالا ترکیب اصلی تیم ملی در بازی ۲۸ اسفند سال ۹۵ مقابل عراق چیزی نبود که در آن مقطع اعلام شد و کارلوس کیروش مخصوصا اطلاعات غلط ارائه داد تا دیگران را گمراه کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زنده باد ایران عزیز IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    اگه با برزیل بازی داشت چیکار میکرد؟؟!
  • محمد IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    دقیقا از مکتب کیسه هست این کارلوس فردوسیروش. مربی محبوب کیسه تنان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی