نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تراکتور ول کن رتبه سوم نیست!/ خط و نشان رحمان برای شهریار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی شمس آذر و تراکتور برای یک بازیکن حال و هوای دیگری داشت.

تراکتور با پیروزی‌های متوالی در هفته‌های اخیر با قدرت پیش آمده و سپاهان را در رتبه سوم گرفت. البته تیم تبریزی یک بازی بیشتر از تیم اصفهانی دارد اما برای مردان پاکوخمس خیلی مهم بود که نوار پیروزی‌ها را امتداد بدهند.

حریف این هفته تراکتور شمس آذر بود. تیمی که در قزوین یقه بزرگان فوتبال را گرفته و به کمتر حریفی باج می‌دهد. این بازی به عنوان آخرین بازی سال ۱۴۰۲ برای هر دو تیم بسیار مهم بود. تراکتور می‌خواست با ادامه روند پیروزی‌ها با روحیه بالا به تعطیلات نوروزی برود و شمس آذر هم می‌خواست جایگاه خود به عنوان شگفتی ساز این فصل را نگه دارد.

شمس آذر در نخستین فصل حضور در سطح اول فوتبال ایران دور رفت ستاره‌ای داشت که ۵ گل برای این تیم زد. به لطف گل‌های رحمان جعفری شمس آذر توانست رتبه قابل قبولی برای سعید دقیقی در جدول دست و پا کند. ستاره‌ای که در تعطیلات نیم فصل و نقل و انتقالات زمستانی راهی تبریز و تیم تراکتور شد.

رحمان جعفری در دو بازی اخیر تراکتور سه گل برای تیم جدیدش زده بود تا خلا کمبود مهاجم در تیم تراکتور را به کلی پر کرده باشد. رحمان در این مسابقه در سومین بازی متوالی هم گل زد و این بار دروازه تیم نیم فصل اول خود را گشود!

حالا رحمان جعفری در حالی که هنوز ۹ بازی از دور برگشت باقی مانده ۴ گل برای تیم جدیدش زده و در مجموع با ۹ گل در این فصل بعد از شهریار مغانلو بهترین گلزن فوتبال ماست و البته که با این پیروزی تراکتور هم جایگاه سومی خود را محکم حفظ کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ابراهیم عبدالهی FR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    یاشاسین تراختور عشق اولسون رحمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی