نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
۰ |
۰
دلیل پیشرفت بارسلونا از نگاه لواندوفسکی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا موفق شد با نتیجه ۳-۰ از سد اتلتیکومادرید عبور کند و لواندوفسکی معتقد است که تمرینات تیم تغییر کرده و وضعیت بدنی خودش و سایر هم‌تیمی‌ها بهتر شده است.

به نظر می‌رسد که بارسلونا فرم خوب خود را پیدا کرده و روبرت لواندوفسکی دلیل پیشرفت تیم در هفته‌های اخیر را، افزایش شدت تمرین‌ها می‌داند. پیروزی آنها مقابل اتلتیکومادرید اولین شکست خانگی تیم دیگو سیمئونه در فصل را رقم کرد و بارسا اولین تیمی است که از ژانویه ۲۰۲۳ آنها را در متروپولیتانو در لالیگا شکست می‌دهد.

لواندوفسکی ستاره بازی بود و یک گل درخشان به ثمر رساند و دو پاس گل برای ژوائو فلیکس و فرمین لوپس فراهم کرد. او از بازی راضی بود و در گفتگو با DAZN Espana گفت: «آیا این بهترین بازی فصل است؟ میتواند باشد، مطمئن نیستم. اما مهم‌ترین نکته در مورد بازی این است که ما از همان دقیقه اول خیلی خوب بازی کردیم، بازی را تحت کنترل داشتیم و سه گل زدیم. خیلی خوشحالم نه تنها برای گل، بلکه برای دو پاس گل. اگر راحت‌تر باشیم بهتر بازی می‌کنیم.»

بلوگرانا بیش از ۴۰۰ دقیقه است که در لیگ هیچ گلی دریافت نکرده است. لوا افزود: «فکر می‌کنم در دو، سه، چهار هفته گذشته تمریناتمان را کمی تغییر داده‌ایم و با شدت بیشتری تمرین می‌کنیم. الان از نظر بدنی احساس خیلی خوبی دارم و باور دارم که هم‌تیمی‌هایم نیز اینطور حس می‌کنند. ما می‌خواهیم یک قدم به جلو برداریم و نه تنها بازی‌ها را ببریم بلکه بهتر بازی کنیم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی