هشدار دستیار نکونام؛ استقلال دشمن دارد، به شما آدرس غلط می‌دهند!/ خواهش می‌کنم گول شیطنت‌ها را نخورید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال گفت: چرا وقتی می‌دانند در ورزشگاه دستگردی امکان حضور تماشاگر وجود ندارد، آن را برای مسابقات تیم‌های تهرانی تأیید می‌کنند؟

بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال در خصوص درخشش سیدحسین حسینی به خبرورزشی گفت: درخشش حسینی چیز جدیدی نیست و او در این فصل، نشان داده که بهترین و آماده ترین گلر ایران است. سیدحسین یک دروازه بان فنی و بسیار با اخلاق است که اهل هیاهو و سروصدا نیست اما کارش را در استقلال به نحو احسن انجام می‌دهد و در بازی با هوادار هم عالی ظاهر شد. البته حتما از قول من بنویسید که همه تیم و سایر بازیکنان هم زحمت خود را کشیدند. بچه‌های استقلال چند بازی متوالی بیرون خانه و سپس دربی سنگینی را تجربه کرده و با توجه به فاصله کم بازی با هوادار نتوانستیم خوب ریکاوری کنیم. بنابراین خستگی ساق بچه اجازه نداد آن بازی همیشگی را ارائه بدهند اما مهم ۳ امتیاز بازی با هوادار بود که به دست آمد.

دستیار جواد نکونام افزود: نکته ای که کسی به آن اشاره نکرد غیبت ستاره اصلی و همیشگی استقلال بوده است. نمی‌دانم چرا وقتی می‌دانند در ورزشگاه دستگردی امکان حضور تماشاگر وجود ندارد، آن را برای مسابقات تیم‌های تهرانی تأیید می‌کنند؟ تیم‌های پرطرفداری مثل استقلال مثل اکسیژن هوا به تماشاگران خود نیاز دارند و از آنها انرژی می‌گیرند. این بازی درورزشگاه خالی روح نداشت و یکی از دلایل دیگری که بچه‌ها نتوانستند بازی همیشگی خود را انجام بدهند همین مسئله بود.

بهزاد غلامپور درپایان خطاب به هواداران استقلال و دوستداران این تیم گفت: روی صحبت من با استقلالی‌های عزیز است. این روزها برخی دشمنان قسم خورده استقلال بحث‌های تکراری و نخ نما مطرح می‌کنند و آدرس غلط می‌دهند تا جلوی پیشروی و موفقیت استقلال و البته همدلی آنها را بگیرند. اینکه چرا استقلال اقتصادی و یک برصفر می‌برد یا اینکه زیبا بازی نمی‌کند و از این حرف‌ها که شیطنت و کلید واژه برای کشیدن ترمز تیم ماست. از همه استقلالی‌ها خواهش می‌کنم گول این شیطنت‌ها را نخورند و بدانند در همه این سال‌ها، تیم‌هایی که قهرمان شدند دنبال ۳ امتیاز بازی بودند اما کسی نپرسید چرا زیبا بازی نمی‌کنید؟ تیم استقلال با همه مشکلات ریز و درشت به لطف برنامه ریزی و درایت جواد نکونام و فداکاری بازیکنان جنگنده اش، تا اینجا پیش آمده و از این به بعد هم پیش خواهد رفت. استقلال نکونام تیمی جنگنده و مبارز است که هدف خود را دنبال می‌کند و وارد بازی دشمنان نمی‌شود و امیدوارم هواداران استقلال هم گول این صحبت‌های شیطنت آمیز را نخورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    جمع کن بابا کاسه کوزه تو . مگر استقلال تیم درجه هشتمه که هوادارانش باید به بردهای اقتصادی راضی باشند اصلا حق با تو ، برد اقتصادی هم خوبه ولی نه به قیمت 90 دقیقه زیر توپ زدن در برابر تیمهای قعر جدولی استقلال اهواز و هوادار و نه به قیمت اینکه دروازه بان تیم در هر بازی ستاره بی چون و چرای بازی باشد امثال تو که با این حرفها آنقدر آرمانهای استقلال را کوچک میکنید که تا چند سال دیگر هوادارانش از اینکه هر سال از سقوط به دسته 2 فرار کند راضی باشند . البته از کسی که سالها در کنار علی دایی به لنگیها خدمت کرده چندان دور از انتظار نیست
  • محمد IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    انشاءا... میریم برای ستاره سوم آسیایی
  • ناصر IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    دشمن اصلی استقلال هواداراشن.وقتی تیمشون میبازه مربیا و بازیکناشون با مصاحبه های کشکی میخوان بریزن رو همه تا از زیر فشار هوادار بیان بیرون هوادار خیلی راحت گول میخوره در صورتی که باید به مربیا و بازیکناش خرده بگیره تا تیم ضعفاش رفع بشه .وقتی تیمشون با لحبازی مربیا و مدیریت داره ضعیف میشه اونا با مصاحبه ها و بیانیه های آب دوغ خیاری میخوان بگن هیچ دخالتی تو ضعف تیم ندارن مقصر وزارت و فدراسیون و‌پرسپولیسه و‌هوادار میپذیره به جای اینکه به مدیریت و‌کادر فنی حمله کنه تا درست تیمو بگردونن.اینجاست که هر سال استقلال ضعیفتر میشه و ضعفشو با بیانیه و دفاع اتوبوسی و پرتاب سنگ از سکوها میخواد لاپوشونی کنه
    • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      در جواب ناصر : بعضی از هواداران استقلال از هزار تا دشمن برای استقلال بد ترند
  • سعید IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    شماهمیشه ازدشمن فرضی که برای خودتون درس کردین شکست میخورین دست ازتوهم بردارین
  • احمدرضا IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    چقدر زود یادتان رفت گل امید عالیشاه از میدون شوش 🤣😂 غلامپور خودش سلطان گل های سوتی بود 😂🤣،یکتنه یه نسل فوتبال ایران را از جام جهانی حذف کرد
    • ایران جوان بوشهر ۶ پیروزی ۰ IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      ما گل از وسط زمین بیرانوند را فراموش نمی کنیم
  • اردشیر IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    آقا با همین فرمون برید جلو روی خودتون حساب کنید نه تنها از امتیاز و پنالتی معیشتی برای ما خبری نیست بلکه پنالتی بحقمون رو هم نمیگیرند بجاش را به را کارت ميدند ، ما تا حالا فکر می‌کردیم توپ به پا و یک دست بخوره پنالتی نیست تازه فهمیدیم دو دست هم بلا مانع هست انشاالله حق به حق دار میرسه و تیمی که بدون حمایت دستهای پنهان و پاک بازی میکنه قهرمان میشه.
  • ن IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    صحبت‌های آقای بهزاد غلامپور را قبول دارم، همه پرسپلیسها ی جورهایی مثل هم هستند. صابونشون به ما هم رسیده، دقیقا می دونم ایشون چی گفتند. خودشیفته و لجباز و خرابکار قبول تون داریم استقلالی های عزیز صفا فقط استقلال ، در همه دوره ها همینطور هست، فقط جواد آقای نکونام هوادار را در جریان گذاشتند. امیدوارم ظرفیت شنیدن حرف حق ایشون را داشته باشیم.
  • تاج کبیر IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    کامل با صحبت های شما موافقم اقای قلامپور بعضی ها میان می گن ما راضی هستیم قهرمان نشویم اما بازی زیبا ببینیم می خوام گذشته رو بادتون بیارم زمانی که ساپینتو در استقلال بود شاهد بازی جنگنده و زیبایی بودیم و بعضی از بازی هارو حتی بیش از ۵ گل می زدیم اما قهرمان نشدیم و همین شما اومدید کلی ایراد گرفتید شما هوادارای ... حتی یکم هم به فکر استقلال نیستید می یاید ایراد می گیرید می گین بازی زیبا بازی زیبا و زمانی که بازی زیبا رو به شما می دیم حال می کنید و زمانی که قهرمان نشدیم دوباره می یاید ایراد می گیرید می گین استقلال دفاع خوبی نداشت سید گلر خوبی نیست و .... لطفا این قدر انتقاد نکنید همه با هم برای استقلال بزرگ به امید موفقیت تاج کهن
  • ح IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    به بازیکنان وکادر فنی استقلال خدا قوت میگویم وازششون میخواهم با همین فرمان جلو بروند.به کوری چشم اونایی که نمی تونن موفقیت های تیم بزرگ استقلال را ببین.
  • داریوش IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    آخه کیسه فقط امدادهای بیرونی رو داشته باشه کافیه !!!!! بازی زیبا براچیتونه ؟؟؟؟؟ مال این‌حرفا نیستین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی