کنایه سنگین به قلعه‌نویی؛ لیست تیم ملی بیشتر جنبه شوخی دارد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسعود اقبالی مربی و کارشناس فوتبال به لیست جدید تیم ملی از سوی امیر قلعه‌نویی واکنش نشان داد.

مسعود اقبالی درباره فهرست تازه تیم ملی برای دو بازی مقابل ترکمنستان اظهار کرد: به اعتقاد من لیست تیم ملی تغییرات زیادی نکرده است و همان‌هایی که همیشه حضور دارند باز هم در این لیست‌اند. این لیست تیم ملی بیشتر جنبه شوخی دارد.

او ادامه داد: فقط تعدادی بازیکنان را اضافه کرده‌اند که بگویند جوانگرایی صورت گرفته است؛ در حالی که دو بازی سبک با تیم ملی ترکمنستان در پیش داریم که بازی سبکی خواهد بود زیرا در کشورهای حوزه آسیای مرکزی به غیر از ازبکستان سایر تیم‌ها حریفان سرسختی به حساب نمی‌آیند و در کل حرفی برای گفتن ندارند.

اقبالی افزود: باید ببینیم استراتژی قلعه‌نویی و کادرش چیست اما هرچه باشد باید به فکر جام جهانی باشیم. با این تیم ملی به جایی نخواهیم رسید و باید تیم را جوان کنیم. این همه استعداد در تیم ملی زیر ۱۷ سال حضور داشت و نباید آنها را به حال خودشان رها کنیم.

کارشناس فوتبال در ادامه بیان کرد: باید به فکر آینده بود. البته باید قبول کنیم قلعه‌نویی مربی نتیجه‌گرایی است و اصلا دوست ندارد در بازی شکست بخورد و همین باعث می‌شود بازیکنان باتجربه را دعوت کند. باید بگویم وقتی را دیگر نداریم و باید با جوانگرایی، انقلابی در تیم ملی بکنیم.

او همچنین گفت: شاید هر مربی دیگری هم جای قلعه‌نویی بود همین تصمیم را می‌گرفت اما باید نسل جوان را تزریق کنیم و قطعا کارشناسان حمایت خواهند کرد. شاید برای مقطعی کوتاه خوشحالی کنیم اما مطمئن باشید باز هم سه بازی در جام جهانی بازی می‌کنیم و حذف می‌شویم البته وقتی هشت به اضافه یک تیم از آسیا به جام جهانی می‌روند یک فرد عادی را هم سرمربی بگذاریم در جام جهانی حضور خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: حمله به فدراسیون فوتبال روی آنتن زنده؛ این شخص صلاحیت ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بهرام FR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    والا الان دیگه کار فوتبال ما به جایی کشیده که حتی از ترکمنستان هم باید بترسیم، حالا دیگه بازی بی خطر برای ما وجود نداره، جلو سوریه هم چیزی نمانده بود شکست بخوریم و به قطر هم که باختیم و جلو هنگ کنگ هم تک گل قائدی به دادمان رسید..... با این بازیکنان دوزاری نسل امروز جام جهانی نرویم بهتر هست، شش تایی و ده تایی می‌شویم و بر می گردیم....
    • احسان IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      عربستان به زور قرقیزستان 9نفره رو برد. اونوقت این میگه فقط ازبکستان تو این منطقه تیم خوبیه!
  • محمدی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    مامان بزرگ ام هم سرمربی تیم ملی باشه راحت به جام جهانی صعود میکنیم با هشت بعلاوه یک سهمیه
  • آبی ترینم IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    یه طوری نظر وایده میدی ک انگار فرگوسنی..اگ میخای تا همه رو کنار بزاره واز لیگ یک بازیکن بگیره
  • Fereydoun US ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    Ghale Noyee yek moraby bisavad hast

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی