سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
۹ |
۸
باشگاه استقلال را هم به زودی می‌فروشند +سند
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمی از سهام باشگاه استقلال با تصمیم سازمان خصوصی‌سازی در ۲۱ فروردین به فروش می‌رسد.

با تصمیم سازمان خصوصی‌سازی ۵۱ درصد از سهام باشگاه استقلال ۲۱ فروردین از طریق شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن به فروش خواهد رسید.

بر همین اساس تعداد ۵.۵۰۳.۴۸۶.۵۰۰ سهم معادل ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان به طور عمده، نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش خواهد رسید.

در اطلاعیه‌ای که در سایت فرابورس قرار گرفته آمده است:

عطف به نامه شماره ۰۲/۴۴۷۱/ص۲۱۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن (سهامی خاص)، سازمان خصوصی‌سازی در نظر دارد تعداد ۵.۵۰۳.۴۸۶.۵۰۰ سهم معادل ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به طور عمده، نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند؛ تاریخ عرضه روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: عدالت امیر در تقسیم سهم استقلال و پرسپولیس/ قلعه‌نویی به این دلیل قید ستاره مورد علاقه نکونام را زد!

باشگاه استقلال را هم به زودی می‌فروشند +سند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • سید مجید IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    یکی پاسخ بده که چرا باید اونقدر دست دست کنند و مثل بدهی استراماچونی،واگذاری هم بعد از مهلت قانونی ای اف سی انجام بشه؟؟آیا همه اینها برای کنار زدن استقلال از آسیا نیست؟تا کی با ظلم و تبعیض و در جهت منافع یک تیم خاص فعالیت میکنید؟؟؟چرا هیچ وقت این اتفاق ها برای تیم خاص نمی افته؟چرا همه چیز فقط برای یک تیم مهیا هست؟
    • حسین IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      دقیقا عمدا کارهای استقلال را دیر انجام میدهند تا این تیم را از آسیا محروم کنند.افرادی که هیچ چیز از فوتبال نمی‌فهمند دنبال نابودی استقلال و تک قطبی کردن فوتبال ایران هستند...آیا فوتبال تک قطبی لذتی دارد؟! چرا شعور انسانی را نادیده میگیرند!؟
    • هوچیگران کیسه IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
      طوری میگی برا کنار زدن از آسیاست انگار قبلا که رفته شاخ غول و شکسته مرحله گروهی حذف شده اومده آخه کیسه بره جلو تیمای آسیای 90دقیقه تو 18قدم اتوبوسی که هیچ قطاری هم دفاع کنه از اون 6تایی که از العین خورد دو برابر شو میخوره الان. برین دعا کنین مجوز ندن بهش وگرنه سوژه فیفا و ای اف سی و همه میشین.
    • پسر خاله IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
      میدونی چرا واگذاری انجام نمیشه؟ چون کیسه مشتری نداره آخه کدوم دیونه ای میاد بابت این تیم پول بده و سهام شو بخره 😂😂مفتی بدنش به هواداراش. بیخ ریش صاحبش
  • اتوبوسی به نام جواد: IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    از اونجا که سرمربی کیسه بهترین راننده اتوبوس دنیاست قراره شیشتقلالو بدن به شرکت واحد. بیچاره پورشه پرسپولیس و هوندای هوادار که اتوبوس‌گیر شدن. آدامس پرستو هم ظاهرا قراره تبلیغ یک کیسه باشه. 😁😁😁
    • حسن مینی بوسی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      داری میسوزی😁🔥
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    کیسه خودش برای ای اف سی جاسوسی و خبر چینی میکرد برای تخریب پرسپولیس حالا خودش توی چاهی که خودش کنده گیر افتاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی