نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
واکنش ناتینگام فارست به تصمیم لیگ برتر/ این تصمیم یکپارچگی لیگ را از بین می‌برد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه ناتینگام فارست در اعتراض به تصمیم لیگ برتر بیانیه‌ای صادر کرد و ناامیدی و خشم خود را از این تصمیم ناعادلانه ابراز کرد.

لیگ برتر انگلیس از باشگاه ناتینگام فارست به دلیل نقض قوانین سود و پایداری ۴ امتیاز کسر کرد.

به گزارش نشریه گاردین، ناتینگام فارست از کسر چهار امتیاز که آنها را به منطقه سقوط لیگ برتر برده بسیار خشمگین است و با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما از لحن و محتوای ارائه‌ شده توسط لیگ برتر به کمیسیون بسیار متعجب شدیم... ما معتقدیم که سطح بالایی از همکاری را در این روند نشان دادیم که در تصمیم کمیسیون تأیید و ثبت شده است اما لیگ برتر این موضوع را در تصمیم خود در نظر نگرفت.»

کمیسیون بسیاری از شواهد و دلایل فارست را رد کرد. یکی از بحث‌های کلیدی باشگاه مربوط به فروش برنان جانسون بود. این فوروارد یک دارایی کلیدی بود زیرا به عنوان فارغ‌التحصیل آکادمی تمام پولی که از فروش او به دست می‌آید به عنوان سود محسوب می‌شود. باشگاه می‌دانست که باید تا ۳۰ ژوئن بازیکن را بفروشد تا از قوانین سود و پایداری لیگ پیروی کند و توضیح داد که این معامله در شرف انجام بود. آنها پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی (۴۲.۹ میلیون پوندی) از سوی اتلتیکومادرید دریافت کردند اما ۶۵ میلیون یورو (۵۵.۸ میلیون پوند) طلب کردند. سه پیشنهاد از اوایل جولای تا اواخر آگوست از برنتفورد دریافت شد اما همه آنها رد شدند، تا اینکه جانسون در ۱ سپتامبر به قیمت ۴۷.۵ میلیون پوند به تاتنهام فروخته شد. کمیسیون معتقد است که فارست می‌توانست اقداماتی در آن مدت انجام دهد تا این بازیکن را زودتر بفروشد و دلایل باشگاه را نپذیرفت.

فارست در بیانیه افزود: «تصمیم کمیسیون مسائل نگران‌کننده‌ای را برای همه باشگاه‌ها ایجاد می‌کند... مواردی وجود دارد که انتقال بازیکن در نیمه اول پنجره نقل و انتقالات تکمیل نمی‌شود و فقط در پایان آن پنجره تکمیل می‌شود. این نباید دلیلی برای محکومیت یک باشگاه باشد. به رسمیت نشناختن این موضوع توسط کمیسیون یا لیگ برتر باید برای همه طرفداران بازی ما بسیار نگران‌کننده باشد. ما همچنین تعجب کردیم که لیگ برتر به هیچ وجه به شرایط منحصر به فرد باشگاه توجه نکرد. این حکم می‌تواند یکپارچگی لیگ برتر و عدالت در برگزاری رقابت‌ها را زیر سؤال ببرد. این حکم اعتماد ما را به سازمان لیگ برتر خدشه‌دار کرد.»

فارست هفت روز فرصت دارد تا به این تصمیم اعتراض و درخواست تجدید نظر کند.

بیشتر بخوانید: شوک به تیم لیگ برتری؛ ۴ امتیاز کسر شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی