مربیگری به معنای جمع کردن فالوئر نیست/ تغییر رنگ پیراهن تیم چه کمکی به شما کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خسرو حیدری تنها سه بازی در تیم خوشه طلایی ساوه دوام آورد اما دنیایی درس از خود به جا گذاشت.

در اینکه تیم‌های ما باید به مربیان جوان میدان بدهند شکی نیست اما آن طرف مربیان جوان هم باید سعی کنند دانش خود را ارتقا داده و با اتکا به کار فنی وارد فوتبال شوند. اما متاسفانه می‌بینیم در سال‌های اخیر فضای مجازی و تعداد فالوئر ملاک مدیران تیم‌ها برای انتخاب مربیان شده و از آن طرف مربیان هم سعی می‌کنند به جای کار فنی و تمرکز روی فوتبال به حاشیه‌های اینستاگرامی بها بدهند!

خسرو حیدری روزی که به عنوان سرمربی خوشه طلایی انتخاب شد، در یک حرکت عجیب خواستار تغییر رنگ لوگو از قرمز به آبی شد! داستان بوسه بر لوگوی باشگاه عدم بازگشت شجاع خلیل‌زاده به پرسپولیس را به یاد می‌آورید؟

متاسفانه بازیکنان و مربیان قبله خود را در فوتبال ایران تغییر داده و فضای مجازی را در اولویت می‌گذارند. شکی نیست که خسرو حیدری هم تنها به دلیل خاص فالوئرها و جلب توجه آنها دستور تغییر رنگ لوگو را داد. اینکه خسرو حیدری به جای کار فنی و تمرکز روی بازیکنان و شرایط بازی‌ها دنبال این حاشیه‌های فالوئرپسند بود به اندازه کافی ایراد دارد اما باید یقه آن مدیر باشگاه را هم گرفت که چرا چند تن به چنین خواسته‌ای داد!

حالا که بعد از سه بازی خسرو حیدری رفته این سوال باقی است که تکلیف لوگو و رنگ آن چه می‌شود؟ تکلیف فرصتی که از دست نماینده ساوه در لیگ رفت با کیست؟ و از همه مهمتر حیدری و مالک باشگاه خوشه طلایی چه درسی از این ماجرا گرفتند؟ اصولاً تغییر رنگ لوگو چه کمکی به فوتبال ساوه و این تیم کرد؟ 

ای کاش که این رفتار درس عبرتی باشد برای خود خسرو و سایر فوتبالی‌های ما که بدانند فوتبال درون زمین چمن است نه در اینستاگرام!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۰
  • عامیرزا IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    یکی بچه گرگ می پرورید چوپرورده شد خواجه را بردرید! این حکایت برای ملت ناسپاس این سرزمین عاشناست.تو این لجنزارشبه فوتبالی، واری! عستقلالی، این حکومت و مافیاهای سراسر عابی پرست،حالا این گره کور بدور گردن خودشون عفتاده و دارن از جور خودیاشون خرناس خفگی میکشن!وقتی تیمهای خلق الساعه با مدیریتهای عستقلالی میکشن تو لیگ تا بلکه اینجوری حلقه محاصره وتوطئه رو برعلیه پرسپولیس کامل و باواریز امتیازات معیشتی به ارباب عابی از طرف تیمهای زنجیره ای عشیره ای شون،مراتب ارادت و خوشخدمتی رو اثبات کنن تعجبی نداره که نهایتن باز این مکتب سالوسهای دوپینگی دچار خودزنی بشن وخودشون همدیگه رو بی عابرو ورسوا کنن.به تیمهایی مثه صباباطری و عس اهواز و هوادار و عالمینیوم و نساجی و تیمهای اهوازی و مسجد سلیمانی و... تیمهایی که طبق یک سناریو،دستوری لیستشون رو از سرمربیان وبازیکنان خودشیفته وبی مایه سابق عستقلال پر میکنن وفقط برای این تو لیگ هستن تا رفت وبرگشت روبروعستقلال امتیاز تقدیم کنن! دقت کنین اینم نتیجه اش!جالبه که هیچوقت هم عبرت نمیگیرن وخجالتزده این رسوائیاشون نمیشن وبازم تهش پرسپولیس قهرمانه.خوش باشین دلقکا.الخ
    • حنیف IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      این جماعت خیلی وقت بازنده واقعی هستن اما خسرو حیدری فکر میکردم بعد از پایان دوره بازیگری اش بدور از حاشیه بتونه مربی خوبی بشه که اونم رفت دنبال پوپولیست بازی نتیجه اش رو هم دید
    • پرویز IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      از اسمت معلومه خیلی عاقایی
  • ع ق QA ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    آقا نمی خواهید نخواهید باند آبی فدراسیون قابش می کنه به تیمی دیگه
  • پیکاسو IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    به خاطر تغییر رنگ بیسکوئیت ساقه طلایی من چند ساله این بیسکوئیتو تحریم کردم همونطور که پفک آبی رو تحریم کردم. مدیری که گوش به فرمان مربیش باشه و روانشناسی رنگها رو بلد نیست آخر و عاقبتش آخر و عاقبت یزیده. رنگ قرمز رو به خاطر جلوه‌اش و تهییج بیننده استفاده میکنن. رنگ اکثر لوگها قرمزه. لوگوی اکثر روزنامه‌ها قرمزه. لوگوی اکثر بانکها قرمزه. اینا بی‌دلیل نیست و ربطی به پرسپولیس نداره. حالا اگه دوباره خواستین به رنگ قرمز برگردین برگردین قدمتون سر چشم. قلعه‌نوعی هم دوره اول سرمربیگریش رنگ لباس ایرانو آبی کرد. ۴ میلیون طرفدار کجا ۴۰ میلیون طرفدار کجا.
  • فرهاد IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    چرا آرم دوچرخه سواران و‌عوض نمیکنن بزارن اتوبوس سوران.هم ب ماهیت تیم میاد هم ذات شونه . دیدی اتوبوس مسافر جا می‌زاره. دوچرخه سواران هم هر بازیکنی از تیم مصدوم پرتش می‌کنن بیرون . مثل پادوانی. عابدزاده. .علی اکبریان. این مکتب باشگاه دوچرخه سواران هستش
  • هموطن IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    نگرانش نباشید ، امیر قلعه نوعی بزودی خسرو حیدری رو به تیم دیگه ای قالب می کنه
  • امیر BY ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    ماخون دادیم نمیزاریم اینا قهرمان بشن 😃😃😃😃😃😃
  • علیرضا جهانشاهی US ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    برای همین با لگد از استارا بیرونش کردند یه کم از باجناغت یاد بگیر با اینهمه حاشیه چی بدست میاری؟
  • حسین تاجی IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    با تایید پنالتی دربی و اخراج مدافع خطا کار توسط کارشناس برنامه هت تریک پرسپولیس باید از داوران وار بخصوص ‌بنیادی فر به فیفا شکایت کند تا لایسنس این داوران ابطال شود.
  • امیر IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    به شما چرا فشار اومده؟
  • ح IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    بر شما فشاااااااااار تا پاره شود هرآنکه نتواند دید و شنید
  • ناشناس IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    رفته بود تیم و آبی کنه اونام قهوه ایش کردن گفتن حالا برو خونتون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی