نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اعتراف بی‌سابقه ستاره بارسلونا؛ می‌گویند برای رئال‌مادرید مناسبم!/ نسبت به پپ احساس بدی ندارم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا تمام تلاشش را خواهد کرد تا با سیتی بر سر ژوائو کانسلو به توافق برسد و خود بازیکن نیز تمایل به ماندن در باشگاه کاتالانی دارد.

ژوائو کانسلو، ستاره بارسلونا، بار دیگر بر تمایل خود برای ماندن در بارسلونا تاکید کرد. این مدافع پرتغالی احتمالا یکی از اولویت‌های بارسلونا در تابستان خواهد بود اما شاید باشگاه نتواند با قیمت درخواستی سیتی کنار بیاید و او را فقط برای یک فصل قرضی دیگر در تیمش نگه دارد.

به گزارش مارکا، کانسلو در گفتگو با شبکه تلویزیونی RTP پرتغال توضیح داد که از بازگشت به اولین باشگاه خود یعنی بنفیکا خوشحال خواهد شد، اما این برای او در درجه دوم اهمیت قرار دارد. «من واقعاً می‌خواهم برای بنفیکا بازی کنم اما دوست دارم دو یا سه سال دیگر را اینجا (در بارسلونا) سپری کنم... بعد از بنفیکا، بارسا باشگاهی است که همیشه دوستش داشته‌ام. از حضور در بارسلونا خوشحالم، همیشه این را می‌خواستم، با وجود اینکه مشکل مالی داریم.»

په‌په، هم‌تیمی او در تیم ملی، به صراحت اعلام کرده بود که کانسلو برای تیم رقیب بهتر است. کانسلو ادامه داد: «برای مثال په‌په می‌گوید که من بازیکن خوبی برای رئال مادرید می‌شوم ولی من طرفدار بارسلونا هستم و نمی‌توانم برای رئال مادرید بازی کنم.»

کانسلو در شرایطی به بارسلونا آمد که ظاهراً با پپ گواردیولا، سرمربی سیتی درگیر شده بود و شش ماه نه چندان خوب را در بایرن مونیخ گذرانده بود: «من هیچ احساس بدی نسبت به پپ گواردیولا ندارم. فکر می‌کنم این چیزها طبیعی است. پپ فردی با شخصیت قوی است و بر سر برخی مسائل نمی‌توانستیم توافق کنیم. گواردیولا بهترین مربی دنیاست. زندگی ادامه دارد. من اینجا در بارسلونا خیلی خوشحالم.»

آبی‌اناری‌ها برای مذاکره در مورد خروج کانسلو از سیتی در تابستان به ایجنتش ژرژ مندس متکی هستند و منچسترسیتی احتمالاً مبلغ بیشتری از آنچه بارسلونا می‌تواند یا می‌خواهد خرج کند، درخواست خواهد کرد. اگر کانسلو اصرار بورزد، این احتمال وجود دارد که سیتی مجبور به مذاکره شود، زیرا آنها زیاد مایل نیستند که این مدافع به منچستر برگردد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی