نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۴
۸ |
۰
مهدی طارمی روی آنتن زنده وارد کار خیر شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی طارمی بعد از حضور در برنامه شب عیدی محمدحسین میثاقی درخواست ویژه ای را از مجری برنامه فوتبال برتر مطرح کرد.

مهاجم تیم پورتو ضمن اشاره به کمک ملی‌پوشان ایرانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان در مواجه با درخواست میثاقی قبول کرد که ۱۱۰ میلیون تومان برای خرید پوشاک برای نیازمندان در این استان هزینه کند. این جدا از کمک‌های ویژه‌ای بود که مهدی طارمی در کنار دیگر ملی‌پوشان برای سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان استان اختصاص داد.

مهدی طارمی هم چنین از میثاقی است در برنامه‌اش به جای پرداخت به حواشی فوتبال و مسایلی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، به حرکات خوبی که از سوی فوتبالیست‌ها صورت می‌گیرد؛ نمونه‌اش کمک به سیل‌زدگان توجه کند، چون پرداختن به حواشی هیچ دستاوردی برای فوتبال نخواهد داشت.

مهدی طارمی هم چنین این موضوع را مطرح کرد خیلی‌ها از فوتبالیست ها انتظار دارند، در حالی که یک فوتبالیست می‌تواند به افراد محدودی پیرامون خود کمک کند و اعضای خانواده و فامیل و دوستان نزدیک فوتبالیست هم جز مردم هستند.

محمدحسین میثاقی ضمن استقبال از پیشنهاد مهدی طارمی وعده داد آن را اجرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: درخواست مهم طارمی در شب سال نو؛ دوست دارم به پرسپولیس برگردم/ برادر و خواهرم استقلالی هستند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • کمیل IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    خدایا ! ما را محتاج خودت نگهدار و به خلق روزگار محتاج نکن .
  • حسین IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
    کار بزرگی انجام نداده که تظاهر به خیریه میکنه از نان و پول بیت المال مملکت در دوباشگاه سرخابی کم منافع و سودجویی نکردند کمک به هموطنان را اعلام مینماید خیر شخصیت محترمی است در سکوت اختیار انجام وظیفه کند نه شیپور و طبل برای پوشش گندهایی که در تیم ملی زد
    • م IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      قبل برنامه عیدی داد و حتی وسط برنامه بچه ها انقد گفتن که گف باشه بعد برنامه هم عیدی میدم . اون شیپور دستش نگرف که دارم کار خوبی میکنم . کار بزرگ انجام دادن ینی کاری که خیلیا انجام نمیدن . من که تا حالا ندیدم یه فوتبالیست به همه تماشاگرای بچه عیدی بده اونم دو باار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی