نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
۱ |
۰
خبری که مثل بمب می‌ترکد؛ پیکه رئیس بارسلونا می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه برای پذیرفتن ریاست باشگاه بارسلونا در آینده اعلام آمادگی کرد.

جرارد پیکه در حال حاضر ریاست باشگاه لیگ دومی آندورا را بر عهده دارد و به او پیشنهاد شده که در آینده برای به دست آوردن ریاست بارسلونا تلاش کند. پیکه در صحبت با اسکای اسپورت انگلستان فاش کرد که به دلیل تعهداتش به کینگزلیگ فعلا نمی‌تواند به این کار فکر کند اما آماده است تا در آینده این پست را بر عهده بگیرد.

اسطوره بارسلونا گفت: «من از کودکی طرفدار بارسلونا بودم و هر یکشنبه به نوکمپ می‌رفتم. اگر بتوانم کمکی کنم حتما این کار را انجام خواهم داد. از ته قلب چنین چیزی را دوست دارم. فکر نمی‌کنم الان وقتش باشد، من روی کینگزلیگ متمرکز هستم و در حال گسترش این لیگ هستیم. نمی‌دانیم در آینده چه پیش می‌آید. من هرگز دوست ندارم درها را به روی خودم ببندم. ریاست بارسلونا مسئولیت بزرگی است اما اگر تصمیم بگیرم در مقطعی این کار را امتحان کنم، می‌تواند تاثیر زیادی بر باشگاه داشته باشد. در آینده می‌توانم این احتمال را بررسی کنم، اما الان نه.»

اولین فرصتی که پیکه می‌تواند برای به دست آوردن ریاست بارسلونا تلاش کند در سال ۲۰۲۶ است چرا که دوره خوان لاپورتا در این تاریخ به پایان می‌رسد. او مطمئناً یک چهره محبوب در میان اعضای فعلی خواهد بود و احتمال انتخاب شدنش بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی