کار بزرگ یک پرسپولیسی برای تیم ملی/ وقتی کارلوس کیروش تبرئه شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هفت سال قبل در سومین روز از سال جدید تیم ملی فوتبال کشورمان به لطف گل‌زنی مهاجم اسبق پرسپولیس یک پیروزی استراتژیک کسب کرد.

سال ۱۳۹۶ در حالی آغاز شد که کاروان تیم ملی فوتبال ایران در همان ساعات اولیه سال به سوی قطر پرواز کرد تا در سوم فروردین دیدار بسیار حساسی را برابر این تیم انجام بدهد. مسابقه‌ای که پیروزی در آن ما را به  جهانی ۲۰۱۸ روسیه تا حد قابل ملاحظه‌ای نزدیک‌تر می‌کرد.

قبل از این بازی شایعه شده بود که کارلوس کیروش سرمربی وقت تیم ملی دیگر انگیزه‌ای برای هدایت ایران ندارد و پس از پایان مسابقه نیز در همان قطر کناره‌گیری خود را اعلام خواهد کرد اما بر خلاف این شایعه، کیروش سرشار از انگیزه بود و تیم ملی را با تمام قوا به میدان فرستاد. ما با تک‌گل مهدی طارمی و در حالی که می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز به ثمر برسانیم، قطر را در خانه خود شکست دادیم و با ۳ امتیاز بسیار ارزشمند به تهران برگشتیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حمید IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    ده سال از عمر فوتبالی و یکی از بهترین‌های فوتبال ایران بخاطر کی‌روش هیچ دستاوردی نداشت و حتی نتونست مثل برانکو و یا حتی قلعه نوعی کسب مقام بکنه و با کی‌روش تنها رفتیم جام جهانی در حالی که دیگر رفتن به جام جهانی سخت نبود و وقتی فهمیدیم کی‌روش خوب نیست که دیگر دیر شده بود! و کی‌روش بعد از ایران کلمبیا و مصر رو نتونست ببره جام جهانی و وقتی بعد از جایگزینی با اسکوچیچ و هفت تایی شدن مقابل انگلیس به با تیم ملی قطر به امید کرواسی باخت و یا با قطر از ایران قلعه نوعی چهار تا خورد ولی قطر برخلاف ما سریعا فهمید کی‌روش بزرگ نیست و با اخراج کی‌روش قهرمان آسیا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی