نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جهانبخش نبود، سردار نیست!/ ماجراهای بازوبند ادامه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مثل این که سنت غیبت کاپیتان‌های تیم ملی ادامه دارد و دست از سر قلعه نویی برنمی‌دارد

امیر قلعه نویی با شعار جوانگرایی و تغییر در نسل تیم ملی سکاندار هدایت این تیم شد. او در قدم اول ترجیح داد با همان تیم با تجربه همیشگی به جام ملت‌ها برود اما همه فوتبالی‌ها می‌دانستند که پس از جام ملت‌ها دیگر جایی برای کاپیتان‌های قدیمی تیم ملی در آینده نخواهد بود.

طی سال‌های اخیر و با توجه به نیمکت نشینی‌های احسان حاج صفی و کریم انصاری‌فر، بازوبند کاپیتانی در بسیاری بازی‌ها بر بازوی علیرضا جهانبخش بسته می‌شد. جهانبخش که در دوران تصدی قلعه نویی هم طعم مصدومیت را چشید و در شزوع همین مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ بازوبند بر بازوی سردار آزمون بسته شد.

وقتی لیست نفرات جدید تیم ملی اعلام شد، معلوم بود که علیرضا جهانبخش کاپیتان اول تیم ملی است اما او دوباره فرصت بازی برای تیم ملی را از دست داد تا این بار مهدی طارمی پیشاپیش سایرین وارد زمین شود. بازوبندی که خیلی‌ها انتظار داشتند دوباره بر بازوی سردار آزمون بسته شود!

حالا همه نگران رسیدن جهانبخش به بازی برگشت با ترکمنستان هستند اما سردار آزمون هم در این بازی مصدوم شد تا حضور او در بازی برگشت نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. اگر این دو نفر به بازی بعدی نرسند، دوباره مهدی طارمی کاپیتان خواهد بود و این بار باید دید در صورت حضور رامین رضاییان در زمین و خروج طارمی، دوباره بازوبند به بیرانوند می‌رسد؟

خلاصه اینکه داستان بازوبند کاپیتانی در تیم ملی انگار حالا حالاها ادامه خواهد داشت!

بیشتر بخوانید: معمای بزرگ در تیم ملی؛ چرا طارمی در حضور سردار کاپیتان شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    انشالله که آقای جهانبخش به بازی با ترکمنستان برسند و ما بتوانیم باز بازی خوبشان را تماشا کنیم .
  • ❤️بانوی پرسپولیسی❤️ IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    داداش علیرضاتوفوق العاده هستی ومنتظربرگشتت توتیم ملی هستم... ولی دوستدارم بازوبندبه مهدی طارمی داده بشه چون لیاقت این بازوبندروداره وبهترازهرکسی میتونه تیم رواداره کنه هم بااخلاقه هم بهترینه❤️🥺
    • حسین IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      با ارزش ترین گرانترین بازیکن تیم ملیه با اقتدار واقعا طارمی لیاقت بازو بند کاپیتانی رو داره به نظرم بهتر از جهان بخش و حاج صفی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی