کیلیان امباپه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیلیان امباپه به احتمال خیلی زیاد در تابستان راهی رئال مادرید خواهد شد اما بعید است که باشگاه به او اجازه حضور در المپیک را بدهد.

انتظار می‌رود که رئال مادرید بالاخره در تابستان امسال به کیلیان امباپه دست پیدا کند. این بازیکن ۲۴ ساله پیش از این به پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده بود که قصد دارد پس از پایان فصل باشگاه را ترک کند و در را برای لوس‌بلانکوس باز گذاشت. بیش از یک ماه از انتشار آن گزارش‌ها می‌گذرد، اما از آن زمان پیشرفت چندانی در این معامله حاصل نشد. تیم امباپه و رئال مادرید همچنان بر سر مسائل شخصی مذاکره می‌کنند و به گزارش نشریه آاس، امباپه تایید کرده که هنوز توافقی حاصل نشده است.

امباپه گفت: «من چیزی اعلام نکردم چون چیزی برای گفتن نداشتم. روزی که خبری داشته باشم حتما آن را اعلام خواهم کرد. من هرگز چیزی را پنهان نکردم، متاسفم که شما را ناامید می‌کنم، اما هیچ چیز جالبی برای اعلام ندارم.»

انتظار می‌رود که این توافق به زودی حاصل شود و بعد از آن تمام توجهات به زمان ورود امباپه به این کشور معطوف خواهد شد. فرانسه ستاره خود را در المپیک تابستانی که در پاریس برگزار می‌شود می‌خواهد، اما رئال مادرید قصد ندارد به هیچ یک از بازیکنانش اجازه حضور در این بازی‌ها را بدهد.

امباپه به این موضوع نیز پرداخت و بازهم اعتراف کرد که حرف زیادی برای گفتن ندارد. «همیشه آرزوی حضور در المپیک را داشتم. بارها گفته‌ام که حضور در این رویداد به من بستگی ندارد. تصمیم نهایی همیشه توسط همان شخص (باشگاهی که به او پول می‌دهد) گرفته می‌شود. نمی‌توانم نظر بدهم. هرچه بگویند انجام می‌دهم.»

رئال‌مادرید می‌خواهد امباپه هر چه زودتر به اسپانیا بیاید، اما اگر در المپیک پاریس بازی کند این احتمال وجود دارد که شروع فصل بعدی (اولین فصل حضورش در مادرید) را از دست بدهد. علاوه بر این، با انجام دو تورنمنت بزرگ در تابستان احتمال آسیب‌دیدگی او به شدت افزایش می‌یابد یا این موضوع در درازمدت بر آمادگی بدنی او تأثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی