نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
آلونسو این باشگاه را ترجیح می‌دهد/ مقصد بعدی مربی شگفتی‌ساز مشخص شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیورپول و بایرن‌مونیخ به شدت مشتاق به خدمت گرفتن ژابی آلونسو هستند و گزارش‌ها حاکی از آن است که مربی جوان باشگاه آلمانی را به قرمزهای انگلیسی ترجیح می‌دهد.

ژابی آلونسو در صورت ترک بایرلورکوزن در تابستان امسال، به احتمال زیاد راهی بایرن‌مونیخ خواهد شد و دست رد به سینه لیورپول خواهد زد. لیورپول مشتاق است آلونسو را به عنوان جانشین یورگن کلوپ به آنفیلد بازگرداند، در حالی که بایرن نیز قصد دارد او را به عنوان جانشین توماس توخل معرفی کند. لورکوزن تحت هدایت آلونسو با ۱۰ امتیاز اختلاف از بایرنِ رده دومی، در بوندسلیگا صدرنشین است و در ۳۸ بازی این فصل شکست نخورده است.

به گزارش اسکای آلمان، بایرن به متقاعد کردن آلونسو برای انتقال به آلیانتس‌آرنا بسیار خوشبین است، اگرچه مذاکرات هنوز آغاز نشده است. این گزارش همچنین حاکی از آن است که اگر آلونسو تصمیم به ترک لورکوزن بگیرد بایرن‌مونیخ را به لیورپول ترجیح خواهد داد.

آلونسو به قهرمانی تاریخی لورکوزن در بوندسلیگا نزدیک می‌شود و آنها فقط به ۱۵ امتیاز از ۸ بازی بعدی خود نیاز دارند تا مقام اول را کسب کنند. این تیم همچنین ماه آینده در یک‌چهارم لیگ اروپا به مصاف وستهم خواهد رفت. آلونسو از اکتبر ۲۰۲۲ هدایت لورکوزن را برعهده گرفت و یکی از مهره‌های کلیدی درخشش این تیم بوده است. او در ۵۰ بازی از ۷۵ بازی خود توانسته تیم را به پیروزی برساند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی