نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بحث بیانیه در تمرین بالا گرفت؛ با این کار روحیه بازیکنان استقلال برهم می‌ریزد/ استقلالی ها دوست ندارند با قلعه‌نویی وارد جنگ شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همانطور که تصور می‌شد اختلاف میان سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان سال حل نشد و به نظر می‌رسد راند جدید آن تازه آغاز شده است.

استقلال در حالی به تعطیلات نوروزی رفت که اختلاف جواد نکونام و علی خطیر همچنان باقی مانده بود و حتی صدرنشینی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر هم موجب حل شدن مشکلات میان طرفین نشد. حالا اما به نظر می‌رسد اختلافات وارد مرحله تازه‌ای شده است و داستان همچنان ادامه دارد. پس از مواردی که بعد از بازی تیم ملی با ترکمنستان در کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر شد، مربیان استقلال با صراحت متنی را منتشر کرده و دقیقا بر خلاف نظر باشگاه مدعی شدند اعتراض به نفرات انتخاب شده و استفاده نکردن از آن‌ها اصلا در شأن استقلال و تیم ملی نیست!

ادعایی که نشان می‌دهد جواد نکونام و علی خطیر سال جدید را نیز با اختلافات آغاز کرده‌اند. کادر فنی استقلال در آغاز دور جدید تمرینات این تیم پس از تعطیلات نوروزی مدعی بودند تحت هیچ شرایطی نباید امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی را بابت استفاده کردن یا نکردن از هیچ بازیکنی تحت فشار گذاشت چون این کار موجب می‌شود ملی‌پوشان استقلال نگران باشند که مبادا به خاطر این بحث‌های رسانه‌ای جایگاه خودشان را از دست بدهند و بازیکنان دعوت‌نشده نیز دچار این اضطراب شوند که شاید کادر فنی تیم ملی آن‌ها را دعوت نکند چون شاید بر این باور باشد که در صورت فراخواندن این نفرات به اتخاذ موضع انفعالی متهم شود!

بیشتر بخوانید: مدیر استقلال: به رویه خود ادامه می‌دهیم/ مگر پرسپولیس علیه سرمربی تیم ملی بیانیه نداد؟/ این‌که یک ایجنت این‌همه بازیکن به تیم ملی داده بی‌سابقه است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان DE ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    آخ آخ شماها چقدر ساده اید. این بیانیه ها همش هماهنگ شدست از کارکشته بازی خطیر و نکونامه!! کلید واژه صحبتهای قبل سال چی بود ؟ خستگی بازیکنا!!! اینا با این بیانیه ها عملا کاری کردن که به احتمال زیاد قلعه نویی به حسینی و جلالی فیکس بازی نده حردانی هم که با حضور رامین معلومه فیکس نیست. اینا بازی نمیکنن تا با کمترین احتمال مصدومیت و بیشترین استراحت به کیسه برگردن. سازمان لیگم که لطف کردن هر ۷ ، ۸ روز یک بار براشون بازی گذاشتن.
  • ناشناس IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    نکونام خودش سرمربیه و می دونه جزو اختیارات سرمربیه که کدوم بازیکنان رو به بازی بگیره بیانیه ی باشگاه در این خصوص اشتباه بوده و تفکر درستی پشتش نبوده و این موضوع ربطی به اختلاف فلانی و بیساری نداره بازیکنان دوست داشتنی استقلال رو با بیانیه های نسنجیده تحت فشار نزارید
  • ناشناس IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    بازیکنان کیسه جایگاهی نداشتند خودشون می دانند با ضرب زور فدراسیون فاسد تاج صدرنشین هستند وبقول نکونام بنجل هستند
  • آرمین IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    نه اینکه استقلال ی ها تا الان با هوچیگری در لیگ هم داوری را تحت تاثیر قرار دادن و هم فدراسیون و سایر ارکان ورزشی حتی تا وزرات ورزش را حالا میخوان با همین تاکتیک هوچیگرانه تیم ملی هم تحت تاثیر قرار بدن واقعا حال و روز ورزش ایران از تاسف گذشته الفاتحه
  • ع ق QA ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    کدوم جنگ. گروبان دست بسینه جلو باند آبی فدراسیون و طرفداران شلوغکار و پیش کسوتآن بد سابقه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی