نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اطلاعیه فرابورس ایران در مورد واگذاری باشگاه پرسپولیس
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اعلام فرابورس ایران، سهام باشگاه پرسپولیس از طریق شرکت کارگزاری بانک ملی واگذار خواهد شد.

در حالی که وزارت ورزش اعلام کرده بود باشگاه پرسپولیس و استقلال به دو بانک غیر دولتی واگذار خواهند شد، فرابورس ایران اعلام کرد که پرسپولیس از طریق شرکت کارگزاری بانک ملی ایران واگذار خواهد شد.

در اطلاعیه فرابورس ایران آمده است: «پیرو نامه شماره ۱۴۰۲/۸۶۶۳ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ شرکت کارگزاری بانک ملی ایران (سهامی خاص) و با رعایت نهصد بیست و دومین صورت جلسه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مورخ ،۱۴۰۲/۱۲/۲۷ سازمان خصوصی سازی در نظر دارد تعداد ۵,۳۶۲,۶۵۷,۶۵۰ سهم معادل ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را بطور عمده، نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند؛ تاریخ عرضه روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۱ تعیین شده است.»

بیشتر بخوانید: درویش مالک جدید پرسپولیس را معرفی کرد/ توضیحات مهم در مورد دریافت مجوز حرفه‌ای

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دامون IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    نوشته عمده، یعنی از قبل رو قیمت و شرایط واگذاری توافق شده و از اونجا که شرکت معظم پرسپولیس تو فرابورس باید از همین طریق واگذار بشه.
  • ناشناس IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    تیم ملت به ملت واگذار باید بشه
  • کیان IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    پرسپولیس که ۶ دهه حرفه ای بودند چرا باید دوباره از کلاس اول فوتبال حرفه ای شروع کنند !!؟ بهترین گزینه این است که پرسپولیس را از اسارت دولت خارج و به صاحب اصلی اش مردم عودت نمایند !!! البته همه هواداران پرسپولیس بخوبی میدانند که دولت و سازمان یا وزارت ورزش آن فقط میخواستند ایت کیسه آماتور دوجانبه را از فوتبال دولتی نجات دهندو حرفه ای کنند‌ که این بلاها را بر سر پرسپولیس نازل کردند !!! اگر نه پرسپولیس که ۶ دهه باشگاهی خودکفا و عام و حرفه ای بودند ، چرا باید پرسپولیس را قربانی این کیسه حکومتی کنند و باز هم این جماعت کیسه حکومتی با عوام فریبی و هوپیگری از پرسپولیس و هواداران آن طلبکار هم بوده باشند که این پرسپولیس است که مانع رفتن این کیسه غیر حرفه ای و حکومتی به بازیهای لیگ حرفه ای آسیاست !!!
  • .h TR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
    مگه بانک ملت نبود . ملی چی میگه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی