نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پردرآمدترین بازیکنان اروپا چه کسانی هستند؟/ درآمد این بازیکن سه برابر سایرین است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فهرست پردرآمدترین بازیکنان اروپا منتشر شده است و نام دو بازیکن منچستریونایتد که در این فصل آنچنان تاثیرگذار نبوده‌اند نیز در لیست دیده می‌شود.

نشریه سان فهرست ۱۰ بازیکن پردرآمد اروپا را منتشر کرده است. کیلیان امباپه ۲۵ ساله تقریبا سه برابر پردرآمدترین بازیکن بعدی اروپا درآمد دارد و هر ماه حدود ۵.۱۵ میلیون پوند به جیب می‌زند که معادل ۶۱.۸ میلیون پوند در سال است. هری کین، مهاجم ۳۰ ساله بایرن‌مونیخ،  با دستمزد ۱.۸ میلیون پوندی در رده دوم است و اندکی با دو ستاره منچسترسیتی کوین دی‌بروینه (۱.۷۳ میلیون) و ارلینگ هالند (۱.۶۳ میلیون) اختلاف دارد، هر چند پاداش‌های قابل توجه هالند دستمزد او را به حدود ۳.۴ پوند در ماه می‌رساند.

اما همیشه در فهرست پردرآمدترین‌ها غافلگیری‌هایی هم وجود دارد. دو ستاره شیاطین سرخ که در اولدترافورد ناکام بوده‌اند همچنان دستمزدهای گزافی می‌گیرند. کاسمیرو با حقوق ۱.۵۲ میلیون پوند در ماه در رده هفتم جدول قرار دارد، در حالی که رافائل واران با ۱.۴۸ میلیون پوند در رده نهم ایستاده است. این دو تنها نام‌های غافلگیرکننده فهرست نیستند و داوید آلابا از رئال مادرید در رده پنجم قرار گرفته است. کاپیتان ۳۱ ساله اتریشی استعداد فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند در خط هافبک یا دفاع کناری بازی کند، اما هواداران همچنان از دستمزد ۱.۶۱ میلیون پوندی او در ماه تعجب خواهند کرد. او پردرآمدترین بازیکن لوس بلانکوس است، اگرچه وینیسیوس جونیور و جود بلینگام (هر دو ۱.۴۳ میلیون پوند) نیز مشترکا در رتبه دهم قرار دارند.

در رتبه ششم روبرت لواندوفسکی شماره ۹ بارسلونا (۱.۶ میلیون پوند) قرار دارد و ستاره لیورپول مو صلاح (۱.۵۲ میلیون پوند) با دستمزدی برابر با کاسمیرو رتبه هفتم را از آن خود کرده است. و ایلکای گوندوغان، هم‌تیمی لواندوفسکی نیز با حقوقی برابر با وینیسیوس و بلینگام در رده دهم فهرست قرار می‌گیرد، همانند یان اوبلاک، دروازه‌بان اتلتیکومادرید.

بیشتر بخوانید: ارزش مسی کاهش یافت!

درآمد این بازیکن ۳ برابر بقیه است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی