نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
۰ |
۱
پیشنهاد به ژاوی از سوی دو باشگاه لیگ برتری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گزارش‌ها دو باشگاه لیگ برتری به دنبال ژاوی هرناندس هستند و در نظر دارند تا در تابستان امسال به او پیشنهاد بدهند.

ژاوی هرناندس در پایان ماه ژانویه اعلام کرد که در تابستان امسال بارسلونا را ترک خواهد کرد. دکو و خوان لاپورتا احتمال ماندن ژاوی را رد نکردند اما خودش بارها اعلام کرده که تا این لحظه نظرش تغییر نکرده و همچنان قصد ترک باشگاه را دارد. او همچنین گفته که در تابستان شغل دیگری را انتخاب نخواهد کرد و ترجیح می‌دهد سال آینده را به خانواده اختصاص بدهد و بچه‌هایش را به مراسم پیش‌فصل قهرمانی ژوآن گمپر ببرد و با خانواده‌اش استراحت کند.

طبق گزارش HITC، چلسی و نیوکاسل یونایتد او را برای جایگزینی مائوریتسیو پوچتینو و ادی هاو که به شدت تحت فشار هستند، در نظر دارند. پیش از این روبن آموریم با چلسی و روبرتو مانچینی به نیوکاسل لینک شده بودند.

بعید به نظر می‌رسد که ژاوی بلافاصله پس از بارسلونا وارد باشگاه دیگری شود. او ارتباط خاصی با بلوگرانا دارد، اما بارها اعلام کرده که زمان بیشتری را به خانواده‌اش مدیون است و نیاز دارد تا مدتی را با آنها بگذراند. او از زمان بازنشستگی بلافاصله کار کردن را شروع کرد و به سراغ مربیگری السد در قطر رفت، البته در محیطی بسیار آرام‌تر. فشار در بارسلونا به شدت زیاد است و به گفته لاپورتا، این فشار را می‌توان به راحتی از چهره ژاوی حس کرد.

بیشتر بخوانید: لاپورتا ابراز تمایل کرد؛ می‌خواهم ژاوی بماند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی