نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
فتح عشق‌آباد به دست ژنرال/ صعود تیم ملی قطعی شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله انتخابی جام‌جهانی توانست با یک گل ترکمنستان را در عشق‌آباد شکست دهد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در چهارمین دیدارش در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در شهر عشق‌آباد میهمان تیم ملی ترکمنستان بود که این بازی با برتری ۱-۰ شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.

تنها گل تیم ملی فوتبال کشورمان در این دیدار مقابل ترکمنستان را مهدی قایدی در دقیقه ۵+۴۵ به ثمر رساند.

ترکیب ایران: سیدحسین حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی (۷۰- امید نورافکن)، محمد محبی (۵+۹۰- سامان فلاح)، سامان قدوس، مهدی قایدی‌ (۷۰- علی قلی‌زاده) و مهدی طارمی.

فتح عشق آباد به دست ژنرال/ صعود تیم ملی قطعی شد

داور: سیواکورن پو اودوم از تایلند

نیمه اول

دقیقه ۲۰: ضربه سر محمد محبی روی توپی که از جناح راست ارسال شده بود، با اختلافی کم فضای بالای دروازه رستم آهالیف را شکافت.

دقیقه ۲۲: مهدی طارمی با یک فرار خوب پشت مدافعان ترکمنستان در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار گرفت و با یک پاس در عرض قایدی را در مقابل دروازه خالی ترکمن‌ها صاحب موقعیت عالی گلزنی کرد، اما این بازیکن به شکلی بسیار عجیب توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۳۷: دیدار دوردیف از تیم ترکمنستان اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۳۹: محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز به دلیل خطا پشت محوطه جریمه تیم ملی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۰: یازجیلیچ قربانف دومین اخطاری ترکمنستان در این بازی لقب گرفت.

دقیقه ۴۴: پاسی که محمد محبی به مهدی طارمی رساند، می‌رفت با یک حرکت آکروباتیک تبدیل به گل اول مسابقه شود، اما ضربه مهاجم ایرانی پورتو باز هم راهی به دروازه ترکمن‌ها نیافت.

دقیقه ۵+۴۵: ارسال بلند محمدحسین کنعانی‌زادگان را مهدی طارمی بالاتر از مدافعان ترکمنستان به مهدی قایدی رساند و او با شوتی روی پا توپ را به تور دروازه میزبان مسابقه چسباند.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: آلتیمیرات آنادوردیف که در آغاز نیمه دوم وارد زمین شده بود، می‌رفت تا دروازه تیم ملی فوتبال کشورمان را باز کند، اما ضربه‌اش قدرت لازم را نداشت و در آغوش سیدحسین حسینی آرام گرفت.

دقیقه ۵۵: ارسال میلاد محمدی از جناح چپ را مهدی قایدی با ضربه سر روانه دروازه ترکمنستان کرد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸: علی‌بیک عبدالرحمانوف وینگر تیم ترکمنستان نیز از کارت زرد داور بی‌نصیب نماند.

دقیقه ۶۵: محمد محبی بعد از یک و دو با مهدی طارمی ضربه‌ای به سمت دروازه ترکمنستان زد که رستم آهالیف موفق به مهار ضربه او شد.

دقیقه ۶۶: ارسال مهدی قایدی به محوطه جریمه ترکمنستان قبل از رسیدن در موقعیتی عالی به محبی در آغوش آهالیف آرام گرفت.

دقیقه ۸۷: بعد از حملات پراکنده ترکمستان پاس رو به عقب محمد محبی به رامین رضاییان رسید که ضربه او در راه رسیدن به تور دروازه ترکمنستان به مدافع این تیم برخورد کرد.

دقیقه ۱+۹۰: نام رامین رضاییان هم در بین اخطاری‌های بازی به ثبت رسید، به دنبال خطایی که در میانه میدان روی مهاجم ترکمنستان انجام داد.

دقیقه ۳+۹۰: در شلوغی محوطه جریمه تیم ملی فوتبال کشورمان یک بار میلاد محمدی منجی دروازه شد و در ادامه سلیم نورمرادوف نتوانست گل مساوی را به ثمر برساند.

دقیقه ۵+۹۰: ارسال رامین رضاییان از میانه میدان را کنعانی‌زادگان با ضربه سر روانه دروازه ترکمنستان کرد که به اوت رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • سعید IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    هعی ژنرال اگه از قایدی جلو قطر استفاده میکردی الان لایق تعریف بودی
    • اوسمار کبیر IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
      قلعه نویی قبلا مربی خوبی بود ولی الان واقعا اگر خوب بود که می تونست توی گل گهر و سپاهان و ذوب آهن حداقل یک قهرمانی جام حذفی بیاره. نمی گم مربی بدی هست ولی در حد تیم ملی نیست. بهتر از قلعه نویی زیاد هست. هم ایرانی هم خارجی.
    • اشکان IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      بازی کردن مهدی قایدی در خط حمله انگار سوخت جت تزریق کردی فقط حیف که کیسه کش
  • مهران IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    تبریک شگرد گروهبان در شکست دادن تیم های درپیتی آسیا و باختن به تیم های درجه 2 آسیا هست بازهم تاج و قلعه نوعی زمان را سوزاندند
    • مصباح IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      بخدا بازی ده دقیقه دیگه ادامه داشت امکان خوردن گل مساوی زیاد بود آقای قلعه‌نویی شما که تا جام جهانی موندگار هستی حداقل یه دستیار بزرگ دو تا آنالیزور حرفه ای به تیم ملی اضافه کن این سینوسی بازی کردن مشخص از شناخت نداشتن حریفان با حرفهای قلمبه و انگلیسی صحبت کردن کار در نمیاد مسئولیت تیم با شماست اشخاصی رو اضافه کنید به کادر کار در بیارن
  • رضا DE ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    چمن مصنوعی هم داریم تا چمن مصنوعی این اصلا نصفش سابیده شده بود. خیلی بد بود واقعا هم نمیشد روی این چمن فوتبال خوبی بازی کرد. هر چند یه موقعیت خوب محبی یکی هم رضاییان بد خراب کردن.
  • رضایی IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    یه قربانی گذاشتی وسط زمین اونوقت اسم اینو میزاری جوانگرایی خودتو مسخره کن قلعه نویی اگه مقابل تیم درجه ۵ آسیا موقع جوانگرایی نباشه پس کی هست
  • رضایی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    مربی های ایرانی از جوانگرایی میترسن چون میدونن با یکی دو باخت اخراج میشن بخاطر همین میگم فقط مربی بزرگ خارجی چاره کاره فوتبال ایرانه مث مربی عراق خسوس کاساس
  • کیون IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    به نظرم گروهبان قندلی باید در خط حمله بازیکنای بهتری را بازی بد۶د ضعف در خطه حمله ودروازه بانی حسینی هم متزلزل بود شانس آورد دقایق آخر گل نخورد چون اشتباه بدی مرتکب شد
  • حميد کلاش IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    الان ما جوان گرايي کرديم چرا حزباوي که بازي چشم نواز دار بازي بهش نميده تا هماهنگ بشه شجاع ديگه تاريخ مصرفش تمومه هرموقع شجاع تو ترکيب بود ايران ريتم اهنگ بازي قبل نداره نداشته
  • العین شش ‌شیشتقلال یک US ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    , فقط خدا کنه گروهبان قندلی جرات کنه جلو تیم های بزرگ حسینی شیشتاخوروبذاره تا دوباره مثل بازی انگلیس تاریخ‌سازی کنه و دهن کیسه کش ها بسته شه
    • لنگیان متوهم IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      منقار هم جلوی انگلیس بازی می کرد به هیچ توپی نه نمی گفت درست مثل بازی با قطر
    • امیر علی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      یه حرکتی زد توپ ساده رو معلوم نشد با کجاش دفع کرد خیلی حرکت خطرناکی بود انگیزه داشت اما فراوون با استرس گلری کرد رو بعضی بیرون اومدناش اشتباه داره
  • رضا IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    امروز هم اگر سردار مصدوم نبود قائدی را بازی نمی‌داد قلعه با قائدی لج کرده
  • ,,امانی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    گرچه حمایت از تیم ملی والبته سرمربی ایرانی باید صورت پذیرد وباعث سرافرازی کشور بشه اما تیتر همین موضوع نشان دهنده طرز فکر دون پایه نویسنده هست اول اینکه خوشحال هستیم که بردیم وبا ۱۰امتیاز صدر گروه هستیم اما مسلما بردن ترکمنستان با یک گل نشان دهنده افت تیم ملی هست چرا که فاصله بین رده ما با ترکمنستان حداقل ۷۰رده هست واین باعث خوشحالی نیست که ما با حداقل یک گل برنده بازی شدیم
  • مازیار US ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    یک جوری تیتر زدید انگار برلین رو فتح کردیم. یک تیم درجه دو آسیایی که هفته پیش 5 تا گل از ما خورده بود رو با یک فوتبال بی برنامه و زدن یک گل به روش علی اصغری یعنی با سانتر مستقیم (شما بخونید بکش زیرش) شکست دادیم. دیگه فتح عشق آباد و ژنرال و ... نمیشه سطح توقع مردم رو با این طرز نوشتن پایین آورد. ژاپنیها رویای فتح جام جهانی رو در سر دارند، اونوقت ما با ژنرال خوش تیپمون ترکمنستان رو بردیم و داریم ذوقمرگ میشیم!
    • اردشیر IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      همین تیم درجه دو آسیا تیم ملی سرمربی سوپر لنگی (مایلی کهن) رو در تهران و عشق آباد شکست داده بود.
    • مازیار US ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      اردشیر خان، اتفاقن مشکل فوتبال ما همین رنگی نگاه کردن به مشکلاته. دیگه آبی و قرمز با اون نمایش سطح پایینی که سه هفته پیش ازشون دیدیم نباید برای ما از تیم ملی مهمتر باشند. آقای مایلی کهن و آقای قلعه نوعی فارغ از رنگ تیمهای مورد علاقه شون هیچکدوم در سطح هدایت تیم ملی نبوده و نیستند. البته مقایسه کسی که 28 سال پیش مربی تیم ملی بوده با تیم و مربی امروز هم منطقی نیست. با همون آقای مایلی کهن به کره 6 گل و به عربستان سه گل زدیم ولی خود اون مربی هم میدونه که اون پیروزیها به دلیل درخشش ستارگانی بود که هرگز در فوتبال ما تکرار نشدند و نه تاکتیک تیمی ایشون. تیم آقای قلعه نوعی از یک کار ساده مثل شروع بازی از عقب زمین عاجزه. در جام ملتها هم دیدید که بیشترین پاس به دروازه بان رو تیم ما داشت. در نهایت مجبور میشیم برگردیم به همون فوتبال دهه شصت و سانتر از خط دفاع روی دروازه حریف. چشم روی حقیقت بستن باعث میشه فاجعه قطر بارها و بارها تکرار بشه!
  • m IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    این تیم در واقع مخلوطی از تیم2014 و تیم2018 بعلاوه قربانی بود، اثری از جوانگرایی حتا تو تعویضا هم دیده نشده
  • علی IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    قلعه نویی فقط بدرد تیم باشگاهی میخوره در حد تیم ملی نیست
  • ۴۴ DE ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    مربی ترسو و بی عرضه، با یه تشر کیسه جا زده،یاد کیروش بخیر
  • شهروز IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    لطفا از این واژه ژنرال استفاده نکنید ، این لقب دادن به یه درجه‌دار، توهین به نظامیان رده بالا و باتجربه است
  • طبا IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    مردم رو دست انداختید با این تیتر: فتح ....با ژنرال !!!؟؟؟؟ جلوی یه تیم درجه چندم، یه چند تا پاس درست و درمون نمی تونستند بدن !!!والله درک فوتبالی ترکمنها چند پله بالاتر از تیم ما بود !!! کل خط دفاعی شامل شجاع و کنعانی و رضاییان و محمدی باضافه سعید عزت الهی باید عوض بشه چون اصلاً قدرت بازیسازی که ندارن هیچ، اصول اولیه دفاع و ضربه و جاگیری رو هم بلد نیستند و با این معجون دفاعی، جلوی تیمهای یه کم استخوان دار، کارمون زاره !!!
  • پارسا IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    ژنرال😂😂😂😂😂😂😂
  • افشین. IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    ترکمنستان .مگه اینها را ببرید والافوتبال ایران در حد دسته ۴ آسیا و پول مفت .
  • قرمزته IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    بردن ترکمنستان اونم با یک گل شد افتخار؟
    • Girl IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      ببین بردن تیم مزخرفی مثل ترکمنستان اونم با یک گل هنر نیست ولی بردن ترکمنستان اونم توی همچین ورزشگاهی که هیچ استانداردی نداره و با وضعیت روحی بچه ها واقعا سخته ببین تو نیازی نیست نظر بدی وقتی که حتی یکبارم فوتبال بازی نکردی و وضعیت چمن مصنوعی و زخمی شدن رفیقات و نمی فهمی 😶 بفهم
  • ع ق QA ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    فتح شانس آباد توسط گروبان. این زمین زمین و حریف هم حریف نبود ولی تحمیل بازیکن توسط باند واقعا هم اینا هم اون را نشون داد
  • زیبارو IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    از دید من تیم مردان ایران چند سال دیگه حریف تیم زنان کشورهای همسایه هم نمیشه با این روند
  • رضا IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    همچین زده فتح عشق اباد که انکار جام جهانی را گرفته.اسگل اگر همین مس کرمان را میفرستادیم ترکمنستان را شش تایی میکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی