نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵
۱ |
۰
این ستاره از چه روزی با استقلال تمرین می‌کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن ازبکستانی تیم استقلال به زودی رهسپار تهران خواهد شد.

با پایان یافتن دیدارهای تیم ملی ازبکستان در فروردین ماه، جلال الدین ماشاریپوف یکی از موثرترین بازیکنان این تیم که بهمن ماه امسال به استقلال پیوسته و حالا جواد نکونام روی او حساب ویژه‌ای برای ۹ بازی باقیمانده رقابت‌های لیگ برتر باز کرده است، به سوی تهران حرکت خواهد کرد.

طبق برنامه احتمال اینکه جلال الدین از مسیر استانبول وارد تهران شود زیاد است و در مورد زمان بازگشت او به تمرینات گروهی استقلال نیز دقایقی پس از پایان مسابقه ازبکستان مقابل هنگ کنگ شنیدیم از قبل قرار بود او روز نهم فروردین در تمرینات گروهی استقلال حاضر شود ولی با توجه به اینکه به واسطه دیدارهای تیم ملی کشورش اصلاً استراحت نکرده و سفرهای طولانی را نیز پشت سر گذاشته است، احتمال دارد جواد نکونام حداکثر ۴۸ ساعت به او مرخصی بدهد که یا دیرتر به ایران مراجعت کند یا اینکه در تهران دوره ریکاوری و استراحت خود را پشت سر بگذارد.

استقلال هجدهم فروردین با مس رفسنجان بازی دارد و حتی اگر ستاره ازبکستانی این تیم از یازدهم تمرینات گروهی خود را استارت بزند باز هم مشکلی جهت همراهی آبی‌پوشان نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غلامفرزاد IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    اگه آخرش این جمله رو هم اضافه می کردین پس استقلالیهای عزیز جای هیچ نگرانی نیست و تیممون با تمام توان میره واسه فتح جام اون وقت دیگه پست کامل کامل میشد حتی سایت استقلال هم با این لحن طرفدارانه مطلب منتشر نمی کنه! بله می دونیم پول خوب چیزیه اما شما هم یه قدی خودتونو جمع کنید بابا! دیگه انقدم نه دیگه!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی