نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
۹ |
۴
تصمیم سرمربی تیم ملی به سود استقلال شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

غیبت صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب تیم ملی مقابل ترکمنستان به سود استقلال تمام شد.

زمین چمن مصنوعی شهر عشق آباد که به نظر استاندارد هم نمی آمد، فشار زیادی را به بازیکنان تیم ملی وارد کرد و حتی موجب جراحت های سطحی بازیکنان تیم ملی هم شد؛ تا جایی که اوسمار سرمربی تیم پرسپولیس به خاطر فشار بازی روی این زمین از ملی پوشانش درخواست کرده سه روز استراحت مطلق داشته باشند و بعد در تمرینات تیم حاضر شوند.

با تصمیم امیر قلعه نویی، صالح حردانی که در بازی رفت نمایش خوبی داشت در بازی برگشت جای خود را به رامین رضاییان داد و ابوالفضل جلالی که در بازی رفت هم نیمکت نشین بود، در بازی برگشت هم شانس بازی به دست نیاورد. این تصمیم قلعه نویی خوشحالی کادرفنی تیم استقلال را به همراه داشت. به این خاطر که این دو بازیکن حالا با استراحت کافی در اردوی تیم استقلال حاضر و آماده می شوند که این تیم را در مصاف با مس رفسنجان همراهی کنند.

از جمع استقلالی ها تنها سیدحسین حسینی در بازی برگشت با ترکمنستان بازی کرد. البته جلال الدین ماشاریپوف هم در ترکیب تیم ازبکستان در مصاف با هنگ کنگ به میدان رفت و مثل بازی رفت پاس گل داد.

استقلال که در هفته های پایانی سال گذشته به دلیل فشردگی بازی ها و همچنین خستگی بازیکنانش نتوانست بازی های خوب خود را تکرار کند اکنون در شرایطی خوبی به دیدار حریفان خواهد رفت. به خصوص که بازی های لیگ برتر با زمان بندی خوبی برگزار می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • Sh IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    شیر مردان بی ادعای استقلال کبیر همیشه سرافراز باشید
  • ع ق QA ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    دستور از بالا بود استاد فنی بی خبر از هاپولی های شوالیه چینش کرده بود
  • کوروش خانپور IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    استقلال قهرمان آسیاست مثل تیمهای دیگه درحسرت آسیا نماند باید بازیکناشون هم هواشون داشت
  • ناشناس IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    بازیکن‌هایی که خوده مربی و هواداران استقلال بارها اعلام کردن که بازیکن نیستن چه فرقی می‌کنه بحالشون استراحت کنن یا نکنن وقتی خوده مسولین و هواداران بارها گفتن اسکواد ما از پرسپولیس و سپاهان و هوادار و حتی استقلال خوزستان ضعیفتره و بارها بازیکنهای خودشونو تحقیر و توهین کردن چی میشه گفت بهشون
    • گولیت NL ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
      درکت میکنم، خیلی فشار روی طرفداران تیم پیروزی هست، قهرمان نیم فصل و صدر جدول تیم بزرگ استقلال بدجور طرفداران تیم پیروزی را ناراحت کرده و در مورد بازیکن های بزرگ و فهمیده استقلال به ناراحتی ازشون کامنت میزارن، قابل درک هست...
  • پیمان..سرور لنگی ها FR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    خبر ورزشی هوچیگر چرا از استراحت بیرانوند نمینویسه که دستور از بالا اومده تا یک وقت دچار آسیب دیدگی نشه
  • علی جهانی IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    زنده باد تاج کبیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی