حس آزادی شکیرا پس از جدایی از پیکه؛ شوهرم من را پایین می‌کشید/ زنان برابر ناملایمات مثل الماس هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکیرا در مورد حس آزادی پس از جدایی از جرارد پیکه صحبت می‌کند و تاب و تحمل و انعطاف‌پذیری زنان امروز را در آلبوم جدیدش منعکس می‌کند.

شکیرا، خواننده ۴۷ ساله کلمبیایی، دوشنبه شب در برنامه جیمی فالون حضور پیدا کرد تا در مورد ساخت آلبوم جدیدش به نام «زنان دیگر گریه نمی‌کنند» صحبت کند. این اولین آلبوم شکیرا بعد از ۷ سال است.

شکیرا درباره اینکه چرا آلبوم الان منتشر شده، گفت: «من هرازگاهی موزیک تولید می‌کردم، اما ساختن یک مجموعه برایم واقعا سخت بود. وقت نداشتم. موضوع مربوط به شوهر بود. الان شوهر ندارم. بله، شوهر من را پایین می‌کشید. حالا آزادم. حالا می‌توانم واقعا کار کنم.»

خواننده کلمبیایی نام آلبوم (زنان دیگر گریه نمی‌کنند) را به زبان آورد و اضافه کرد: «اکنون نوبت مردان است. مدت زیادی است که ما را فرستاده‌اند تا با یک فیلمنامه بدون پایان گریه کنیم، فقط به این دلیل که زن هستیم، باید درد خود را جلوی بچه‌هایمان، جلوی جامعه پنهان کنیم. باید به روش خاصی بهبود پیدا کنیم. و من فکر نمی‌کنم کسی به ما بگوید که چگونه درمان شویم. هیچ کس قرار نیست به یک گرگ ماده (اشاره به آهنگش به نام she wolf) بگوید که چگونه زخم‌هایش را لیس بزند.»

در حالیکه شکیرا در مورد ساخت آلبوم جدیدش صحبت می‌کرد، فالون کاور زمرد، الماس و یاقوت کبود این آلبوم ۱۶ آهنگی را به بینندگان نشان می‌داد. شکیرا گفت: «من خام بودم. با چیزهای زیادی سر و کله می‌زدم. داشتم تکه‌های خودم را از روی زمین جمع می‌کردم. سعی می‌کردم خودم را بازسازی کنم. موسیقی مثل چسبی بود که تکه‌هایم را به هم می‌چسباند.» او اذعان داشت که در حین کار بر روی آهنگ‌هایش درد، خشم و ناامیدی را به خلاقیت، بهره‌وری، قدرت و انعطاف‌پذیری تبدیل می‌کرد. و افزود: «از تاب‌آوری یک الماس چیزی می‌دانید؟ به همین دلیل است که من استعاره سنگ‌های قیمتی را انتخاب کردم، به دلیل انعطاف‌پذیری و تاب‌آوری ما زنان امروز که باید در هنگام مواجهه با ناملایمات از خود نشان دهیم.»

بیشتر بخوانید: 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جواد سیروسیان IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    آزادی لازمه هر زندگی ست .راننده شخصی شما می شوم.یه ماشین با اسکورت در خونه باشد با شورتک از ایران خارج میشوم .با بازی بی بازی معنی و مفهوم کلمه رساندم .مکان و آدرس را بلدی
  • فرامرز US ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    فکر می کنم بد ترجمه کردید چون شکیرا با پیکه هیچ وقت به طور رسمی ازدواج نکرده بود
    • جنوب IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۳
      اقا اون رونالدو با جورجینا هستن که تا حالا به صورت رسمی آذواج نکردن ولی ۴تا بچه اوردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی